וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כבש, גוואנגז'ו R&F סיימה ב-2:2 דרמטי עם צ'ונצ'ינג

הסקורר הישראלי השלים מהפך עם נגיחה מצוינת (74), אולם הקבוצה של קרויף השוותה בדקה ה-93. דיא סבע שיחק 88 דקות והירבה להחמיץ

האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

עונת 2019 בליגה הסינית יצאה הבוקר (שבת) לדרך, כשג'וונאגז'ו R&F של ערן זהבי ודיא סבע סיימה ב-2:2 דרמטי עם צ'ונצ'ינג ליפאן של ג'ורדי קרויף.

צמד הישראלים היו אקטיביים מאוד והגיעו לאינספור הזדמנויות. הראשונה היתה משותפת, בדקה ה-22: תחילה סבע מצא עצמו לבד מול השוער אך לא הצליח להכניע אותו, זהבי השתלט על הריבאונד, בעט כדור שנעצר על קו השער, והמשיך את הריבאונד ליד הקורה. שלוש דקות לאחר מכן עלתה היריבה ל-0:1, בניגוד למהלך המשחק, כשעבירה ברחבה אפשרה לאלאן קארדק לכבוש מהנקודה הלבנה. בדקה ה-27 כבש זהבי אך השער נפסל בטענה לנגיעת יד וארבע דקות לאחר מכן שוב החמיץ סבע הזדמנות של אחד-על-אחד.

בדקה ה-56 סוף סוף הגיע השוויון, כששוב סבע איים על השער, שוב נעצר על ידי שוער היריבה סוי ווייג'י ןהפעם היה זה יה צ'ו גוויי שהצליח להשתלט על הריבאונד ולכבוש. המהפך הושלם בדקה ה-74 עם שערו הראשון העונה של זהבי, שנגח נהדר למשקוף ופנימה וקבע 1:2. ארבע דקות לאחר מכן ניסה כובש השער לפרגן גם לחברו והותיר אותו לבד מול השוער, אך סבע שוב החמיץ והוחלף בדקה ה-88. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הגיע השוויון הדרמטי, כשאלאן קארדץ נגח כדור שפגע בלי טיצ'יאנג ונכנס.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. אתר רשמי גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
המשיך בדיוק מאיפה שעצר. זהבי/אתר רשמי, אתר רשמי גוואנגז'ו R&F

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully