וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מקנא במילווקי, בלוס אנג'לס מודים: כנראה שהפלייאוף רחוק מדי

לאחר ההפסד, החמיא ג'יימס לבאקס: "העניין אצלם הוא הצוות המסייע". בתקשורת ניתחו את הסיכויים הנמוכים להגיע למקום השמיני

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. AP
הזמן הולך ואוזל. ג'יימס/AP

הלייקרס כבר הוליכו ביתרון דו-ספרתי על מילווקי הלילה (בין שישי לשבת), אך ראו את הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה מסיימת את המשחק בריצת 2:15 בדרך ל-120:131. היתה זו הפעם השביעית העונה שהקבוצה מעיר המלאכים שומטת יתרון דו-ספרתי במחצית השנייה - רק אורלנדו השיגה יותר כאלה. לאחר הפסד שלישי בארבעת משחקיהם האחרונים, לברון ג'יימס וחבריו ניצבים כעת במקום העשירי במערב, מרחק שלושה משחקים וחצי מסן אנטוניו המחזיקה במקום השמיני המוביל לפלייאוף.

לברון פרגן ליריבה, ואולי גם שלח עקיצה מסוימת לקבוצתו שלו: "כולם כל הזמן מדברים על יאניס, אבל זה הצוות המסייע. הם הקיפו אותו עם מצוות מסייע נהדר. בלדסו, כמובן, אבל גם מידלטון, ברוגדון שהוא רוקי העונה לשעבר. היו לנו את ההזדמנויות שלנו, אבל התפרקנו הגנתית ברגעי ההכרעה וגם איבדנו כמה כדורים".

לוק וולטון הוסיף: "מסיבה כזו או אחרת פשוט קרסנו בסיום. עשינו עבודה רעה מאוד בלעצור את בלדסו וברוגדון. לפני כן שיחקנו טוב מאוד נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה, פשוט לא הצלחנו לסיים. אנחנו משתדלים שלא לדבר על הפלייאוף יותר מדי, פשוט מנסים להיות בשיאנו כרגע ולעבוד יום-יום. החבורה הזאת מאוד מודעת למצב בו אנחנו נמצאים ומה צריך לעשות".

סקיפ ביילס לא אהב את ההתנהגות של לברון בסיום

בתקשורת המקומית כבר מתחילים להרים ידיים. "ללייקרס נותרו 20 משחקים והם 3.5 מהמקום השמיני. כרגע, נראה שהם לא מסוגלים להגיע אליו", כתב ביל פלאצ'קי מ"לוס אנג'לס טיימס". "נראה שההר הזה גבוה מדי. האור שבקצה המנהרה רחוק מדי. בחמש השנים האחרונות, המדורגת שמינית במערב נזקקה ל-44 ניצחונות. זה אומר שהלייקרס, שניצחו עד כה 30, זקוקים לסיום עונה של 6:14. 14 ניצחונות בחמישה שבועות, לקבוצה שנזקקה לשלושה חודשים כדי לנצח 14 פעמים".

פלאצ'קי ניתח את לוח המשחקים הנוח יחסית שנותר ללייקרס, וקבע שאם יתגברו על קבוצות ברמתן או נחותות מהן, יצליחו להגיע ל-11 ניצחונות. "זה אומר שהם יצטרכו לחלץ שלושה ניצחונות גדולים, האם הם מסוגלים לכך? זה יצטרך לקרות בטורונטו, יוטה או אוקלהומה סיטי, אולי אפילו בבית מול גולדן סטייט, דנבר או בוסטון".

בשורות המנצחת היה זה הלילה של אריק בלדסו. עוד לפני המשחק חתם על חוזה חדש במילווקי - 70 מיליון דולר לארבע שנים, ומיד סיפק שיא עונתי של 31 נקודות, לצד 9 ריבאונדים. "יש לנו קבוצה מוכשרת, אנחנו מתחרים על משהו שיותר גדול מכולנו וכיף להיות חלק מזה", אמר הרכז. יאניס אנטטוקומפו שהיה חלש בסטנדרטים שלו עם 16 נקודות הוסיף: "התחלנו את העונה בידיעה שיש לנו משהו מיוחד, אבל אם להיות כן, אף פעם לא חשבתי שיהיה לנו את המאזן הטוב בליגה".

לצד הארכת חוזהו של בלדסו, צירפו הבאקס את פאו גאסול ששוחרר מסן אנטוניו. "פאו אדם יוצא דופן, המקצוען האולטימטיבי", החמיא גרג פופוביץ'. "אנחנו אסירי תודה על התרומה שהוא נתן לנו בחדר ההלבשה ועל הפרקט". הספרדי צייץ: "תודה לסן אנטוניו, זה היה החלום הכי גדול שלי לשחק כאן".

עוד באותו נושא

הלייקרס הפסידו למילווקי, שיקגו ניצחה באטלנטה אחרי ארבע הארכות

לכתבה המלאה

אנתוני דייויס התארח בתכנית הטלוויזיה של לברון ג'יימס The Shop ודיבר על עתידו: "כעת, כשחקן, אני המנכ"ל של העסק שלי. לי יש את הכוח. אני עושה מה שאני רוצה ולא מה שמישהו אחר אומר לי לעשות". קינג ג'יימס הגיב: "במשך שבע שנים בליגה אף אחד לא אמר עליך שום דבר שלילי. אבל הסיפור השתנה כשאתה לא עושה מה שהם רוצים שתעשה. בגלל זה אנחנו צריכים לשמור אחד על השני, בגלל שהאנשים בראש שרשרת המזון הם אלה שמנסים לשלוט בסיפור".

ומה תגידו על טריי יאנג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully