וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר נמשך, גם מתיאס זאמר מודה: "דורטמונד לא בוגרת"

מוליכת הטבלה הפסידה 2:1 לאוגסבורג במשחק שהוכרע "בראש, לא על הדשא", לטענת היועץ. רויס: "צריך לצאת מהתקופה הזו כמה שיותר מהר"

מתן בכור, מתן חדד

בווידאו: מתן בכור על הבעיות של צ'לסי

התקופה הרעה של בורוסיה דורטמונד נמשכה אמש (שישי), עם הפסד 2:1 לאוגסבורג. בכל המסגרות, סופרת מוליכת הבונדסליגה ניצחון אחד בלבד בשבעת משחקיה האחרונים ומהפך בפסגת הטבלה נראה קרוב מתמיד. היום תתארח באיירן מינכן אצל השלישית בורוסיה מנשנגלדבאך, כשניצחון יעניק לה את אותה כמות נקודות כמו הקבוצה שלפני מספר שבועות, היתה נראית בדרך הבטוחה לאליפות מופלאה.

"שיחקנו בסדר", סיכם המאמן לוסיאן פאבר. "היינו דומיננטיים, הגענו להרבה מצבים, 5-6 הזדמנויות מצוינים, אבל ביצענו טעויות לא הכרחיות. הגיע לנו לנצח אבל חייבים לקבל את זה, לצערי". על מרקו רויס, שחזר אחרי חודש של פציעה, אמר המאמן: "נצטרך להיות זהירים איתו ולעקוב אחרי כמות הדקות שלו. התכנית היתה להעניק לו 60 דקות, במשחקים הבאים נראה איך הוא יתמודד. יכול להיות שייאלץ לצאת במחצית או משהו כזה".

מאמן בורוסיה דורטמונד לוסיאן פאבר. GettyImages
הטעויות עלו ביוקר. פאבר/GettyImages

רויס עצמו הוסיף: "זה הפסד כואב במיוחד, נתנו להם במטרה את השערים מטעויות שלנו. אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו, כי אסור לאבד כדורים כל כך בקלות ולהזמין את אוגסבורג להבקיע. אסור לנו לאפשר טעויות כאלה, אחרת נמשיך להפסיד. זו תקופה שצריך לעבור כמה שיותר מהר".

שחקן העבר מתיאס זאמר, שעובד על תקן יועץ במועדון וגם כפרשן יורוספורט, אמר במחצית המשחק אמש: "זו לא דורטמונד שאנחנו רוצים לראות. זה מרגיש כאילו קבוצה אחת נלחמת על חייה, והאחרת פשוט רוצה לנצח. השאלה אם דורטמונד ידעה מה מצפה לה פה, נראה שסאנצ'ו וחאקימי לא ידעו". בסיום המשחק היה חריף עוד יותר: "דורטמונד לא בוגרת. המשחק הזה לא הוכרע על המגרש, אלא בראש".

שחקני בורוסיה דורטמונד. רויטרס
איפה זה ייעצר?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully