וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס בצרות, ביוון חוששים: "לא ברור מה דיוויד בלאט מנסה לעשות"

האדומים הפסידו בפעם החמישית ברציפות ביורוליג ונמצאים בסכנת הדחה. הישראלי: "זו תקופה קשה, אף קבוצה לא קיבלה לו"ז קשה כמונו"

בווידאו: בלאט ברגע קצת יותר נינוח וחיובי

אולימפיאקוס במשבר של ממש. קבוצתו של דיוויד בלאט רשמה אמש (שישי) את הפסד היורוליג בחמישי ברציפות שלה - הפעם 97:81 לצסק"א מוסקבה בפיראוס - וכעת היא במקום השמיני, עם אותו מאזן של באיירן מינכן שבתשיעי, כשגם מכבי תל אביב ופנאתינייקוס אורבות מאחור.

"המטרה שלנו היא להגיע להצלבה, אני יודע מה צריך לעשות כדי להגיע לשם, אבל בלי לשחק באופן עקבי זה יהיה קשה", הודה בלאט. "לא היינו מספיק עקביים במחצית השנייה, לא הצלחנו להתמודד עם הכוח ההתקפי של צסק"א. זו תקופה קשה, ובתקופה קשה כזו צריך להסתכל פנימה ולמצוא דרך לצאת מזה. שיחקנו מול קבוצות מצוינות לאחרונה, אולי זו אחת הסיבות לכך שאנחנו מתקשים".

על המשחקים הקלים, כביכול, שנותרו לאדומים עד תום העונה אמר המאמן: "הייתי ביורוליג הרבה שנים ואני לא זוכר קבוצה שקיבלה לו"ז כל כך קשה כמונו. זה לא תירוץ, אבל עכשיו נצטרך לנצל את המשחקים שנותרו לנו ולנצח. זו הרמה הכי ראיתי ביורוליג מאז שחזרתי לאירופה, השיטה החדשה טובה ותחרותית וכל הקבוצות טובות".

לבסוף, כשנשאל על היכולת הפחות טובה של מי שאמור היה להיות אחד מכוכביו, נייג'ל וויליאמס-גוס, התעצבן המאמן הישראלי על העיתונאים היוונים ואמר: "הוא חווה תקופה פחות טובה, אבל זה לא רק הוא. זה לא הוגן. למה שלא תשאלו אותי על פרינטזיס? אולי אחד השחקנים הכי גדולים בתולדות המועדון, ולאחרונה היה הרבה מתחת ליכולתו. הפעם הוא היה טוב, ואלה חדשות טובות".

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. Action Images, אתר רשמי
ההמשך אמור להיות נוח יותר. בלאט/אתר רשמי, Action Images

בתקשורת היוונית הצביעו על בעיות בחדר ההלבשה כהסבר לתקופה הרעה. המצב הכלכלי של המועדון כבר לא מה שהיה ולפני כשלושה שבועות הופץ קטע סאונד ובו נשמע פרינטזיס מתלונן על כך שהוא וחבריו לא קיבלו משכורות. "נקודת החוזק הגדולה ביותר של אולימפיאקוס היתה חדר ההלבשה, "אחד בשביל כולם", אבל ההדלפה של הקטע של פריטנזיס ערערה את מערכת היחסים בין השחקנים", כתב נוטיס פסילופולוס. "זו תקרית שהשפיעה על השחקנים מבחינה נפשית וגרמה לתסכול, אבל זה לא רק זה. העזיבה את המשחק מול פנאתינייקוס גם פגעה במורל".

ומה חלקו של בלאט בכל הסיפור? על פי פסילופולוס, המאמן הישראלי "גם כן מבולבל. הוא מנסה כל מיני שיטות, אבל מרץ כבר הגיע ואנחנו עדיין לא מבינים מה הוא מנסה להראות לנו. עכשיו גם הוא לחוץ".

ניקוס זרבאס היה יותר נחרץ: "דיוויד בלאט אחראי לתוצאות הרעות. הוא האיש שבנה את הקבוצה. הוא שם את מבטחו בילד שלא מוכן למעמד הזה (וויליאמס-גוס), וכל הזמן שוכח, לא במקרה, שחקנים אחרים... יש גם נסיבות מקלות, בלאט עובד שעות על גבי שעות בניסיון לצאת מהמצב הזה, וכל מה שקרה בחדרי ההלבשה ועם המשכורות לא עזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully