וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סן פרנסיסקו ג'איינטס תועד דוחף את אשתו לרצפה

לארי באאר ואשתו פאם נקלעו לעימות פיזי על טלפון סלולארי באמצע פארק בסן פרנסיסקו. הריב גלש לפסים פיזיים וצולם על ידי עדי ראייה, אך המשטרה לא עורבה. "זה בהחלט מביך", אמר באאר

נשיא ויו"ר סן פרנסיסקו ג'איינטס, לארי באאר, נתפס היום (שישי) בסרטון וידיאו שפורסם על ידי אתר TMZ כשהוא דוחף את אשתו לרצפה במהלך עימות פיזי ביניהם באמצע פארק בסן פרנסיסקו.

באאר ואשתו בשלושת העשורים האחרונים התווכחו על מכשיר טלפון סלולארי והוויכוח המילולי גלש במהרה לפסים פיזיים. האישה, פאם, נראית צועקת בסרטון: "אלוהים! לא!" בעוד באאר דוחף אותה ומנסה לקחת ממנה בכוח את המכשיר. רגעים לאחר מכן, באאר אכן עזב את המקום בהליכה מהירה כשהמכשיר בידו. האירוע תועד על ידי עדי ראייה רבים ששהו במקום.

"אשתי ואני נקלענו לוויכוח מצער במקום ציבורי", אמר באאר לאחר פרסום הסרטון, "הוויכוח היה קשור לבן משפחה שלנו. אשתי נפצעה ברגלה ונפלה מהכיסא במהלך הוויכוח שלנו. העניין טופל. זה היה מאבק על טלפון סלולארי. כמובן שזה מקרה מביך".

באאר, שמחזיק בתפקיד היו"ר מאז 2012 ועובד עם הג'איינטס מזה למעלה מ-20 שנים, הוסיף כי הוא התנצל בפני אשתו וכי המשטרה לא עורבה בתקרית. בתקשורת המקומית בסן פרנסיסקו דווח כי המשטרה כן הגיע למקום ושוחחה עם עדי הראייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully