וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה גונאר סולשיאר הפך למועמד המוביל לאמן את מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה

ב-ESPN טוענים שהמהפך שחולל הנורבגי הפך אותו ל"מועמד הרציני היחיד", יותר מפוצ'טינו ואלגרי: "לא נעשתה פנייה לאף אחד אחר"

מתן בכור, מתן חדד

בווידאו: מתן בכור על הבעיות האמיתיות של צ'לסי

שמות רבים הוזכרו כמועמדים לרשת את ז'וזה מוריניו באופן קבוע ולאמן את מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה, אולם בינתיים עושה רושם שהמאמן הקבוע של השדים האדומים יהיה מי שמוגדר כרגע כמאמנם הזמני. ב-ESPN מדווחים שאולה גונאר סולשיאר הוא המועמד הרציני היחיד של הנהלת יונייטד בשלב זה, כשאף מאמן אחר לא קיבל פנייה.

הכוונה הראשונית של ראשי המועדון היתה למנות מאמן בעל שם, כששמם של זינדין זידאן, מאוריסיו פוצ'טינו ומסימיליאנו אלגרי הוזכרו - אולם עבודתו הנפלאה של סולשיאר סייעה לו לעקוף את כולם ולהפוך לפייבוריט לג'וב. "יונייטד לא פנתה לאף אחד מאלה בשל המהפך המדהים על המגרש ומחוצה לו", נכתב ב-ESPN.

שחקן העבר האהוב שעזב את מולדה לטובת חזרה לאולד טראפורד נכנס לתפקיד לפני כחודשיים וחצי, כשיונייטד לא ממש הצליחה לנצח, ולפתע היא לא ממש מצליחה להפסיד. בכל המסגרות השיג סולשיאר 12 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד - לפריס סן ז'רמן במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. הדהירה הזו סייעה לשדים האדומים לסגור פער של 11 נקודות מהמקום הרביעי, שכעת נראה בר השגה. כמו כן, הצליחה יונייטד להעפיל לרבע גמר הגביע האנגלי, תוך שהיא מדיחה בדרך את צ'לסי וארסנל.

בכירים ביונייטד אמנם הדגישו שמינוי קבוע ייעשה רק בתום העונה, אך אישרו שהנורבגי הקנה לעצמו לא מעט נקודות זכות. "הוא שינה לגמרי את האווירה במועדון", אמר אחד מהם, וציין לטובה את חזרתם לחיים של פול פוגבה, מרכוס רשפורד, אנתוני מרסיאל ואחרים. גם הדחה צפויה מליגת האלופות לא אמורה לשנות את המצב, על פי ESPN.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. GettyImages
הצדיק את הדיווחים הללו. סולשיאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully