וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד/באר טוביה: נמרוד לוי חתם עד סוף העונה

1.3.2019 / 11:59

הפורוורד (24, 2.08) חוזר לקבוצה של בראד גרינברג כחודש וחצי אחרי שעזב את מכבי תל אביב וינסה לעזור לה לצאת מהתחתית לכיוון הפלייאוף

ONE

(עדכון ראשון: 28.2, 22:26)

בווידאו: תקציר ההפסד הדרמטי של מכבי אשדוד/באר טוביה הערב

נמרוד לוי חתם היום (שישי) במכבי אשדוד/באר טוביה וישחק בקבוצה של בראד גרינברג עד לסיום העונה. הפורוורד בן ה-24, שעזב את מכבי תל אביב באמצע חודש ינואר מפאת מחסור בדקות משחק, לא חתם באירופה כפי שרצה בסופו של דבר, ובימים האחרונים התלבט בין ההצעות של אשדוד לעירוני נהריה, עד שלבסוף בחר בקבוצה בה שיחק בעונה שעברה.

לוי (24, 2.08) שיחק בקבוצות הנוער של מכבי תל אביב והחל את הקרירה המקצוענית שלו בעירוני רמת גן כשהוא עובר גם בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית. בעונת 2016/17 חתם במכבי ראשון לציון, אך בחר לעזוב במהלך העונה וסיים את העונה במכבי תל אביב. בקיץ 2017 חתם במכבי אשדוד ורשם עונת פריצה מרשימה עם 10.5 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק, שהובילו אותו עד לנבחרת ישראל ולחוזה לשנתיים במכבי תל אביב, אך לאחר שלא זכה להזדמנויות רבות אצל הצהובים, בחר לממש סעיף בחוזהו ולעזוב את הקבוצה.

מכבי אשדוד/באר טוביה, שהפסידה הערב 80:79 לגלבוע/גליל בתום דרמה גדולה, מדורגת במקום העשירי בליגת העל עם שבעה ניצחונות בלבד, מרחק שלושה משחקים מבני הרצליה שנועלת את טבלת הליגה.

שחקן מכבי אשדוד נמרוד לוי חוגג. לירון מולדובן
חוזר למקום בו הצליח בעונה שעברה. לוי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully