וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון וויטן חוזר מפרישה, קראפט טען כי הוא חף מפשע

הטייט אנד הוותיק, שהעביר את העונה האחרונה בתא השידור, ישוב למגרשים: "האש בי חזקה מדי". וויטן רביעי בתולדות הליגה בכמות התפיסות. הבעלים של ניו אינגלנד הגיב לאישומים נגדו

ג'ייסון וויטן שחקן דאלאס קאובויס מבקיע טאצ'דאון. LM Otero, AP
קאמבק מרגש. וויטן/AP, LM Otero

שנה (לא מוצלחת במיוחד) בתא השידור הספיקה: ג'ייסון וויטן, אחד הטייט אנדים הגדולים אי פעם, חוזר לדאלאס קאובויס, כך הודיע היום (חמישי) המועדון הטקסאני.

וויטן פרש בסיום עונת 2017/18 ועבר לתפקיד הפרשן של מאנדיי נייט פוטבול. הוא ספג ביקורות רבות על יכולותיו שם וצפוי לקבל מהקאובויס, במדיהם כיכב לאורך 15 שנים, 3.5 מיליון דולר לעונה אחת, כך על פי אדם שפטר מ-ESPN. אם אכן ישחק את העונה ה-16, הוא יהפוך לשחקן עם הכי הרבה עונות במדי דאלאס.

וויטן נבחר ל-11 פרו בולים לאורך הקריירה העשירה שלו והוא מוביל את הקאובויס עם 1,152 תפיסות, מקום רביעי בתולדות הליגה כולה. הוא רשם 12,448 יארדים אוויריים ומחזיק בשלל שיאי מועדון נוספים. "פשוט בוערת בי אש חזקה מדי לשחק ולהתחרות", הסביר וויטן בן ה-36 את החלטתו.

*** רוברט קראפט טען לחפותו במסגרת האישומים נגדו על שידול לזנות. קראפט הואשם רשמית בשני סעיפים ביום שני, לאחר שנטען נגדו כי ביקר פעמיים תוך 24 שעות במכון העיסוי האסייתי בפלורידה, שם זכה לשירותי מין נגד החוק. משפטו, אליו לא יידרש להתייצב, צפוי להיפתח ב-24 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully