וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

330 מיליון ל-13 שנים: ברייס הארפר סיכם בפילדלפיה

אחרי חיפושים רבים, הכוכב הגדול מצא לעצמו בית חדש וינסה להשיב את הפיליז לצמרת הליגה. הארפר קיבל סכום גבוה יותר מזה של מני מצ'אדו, שהצטרף בשבוע שעבר לסן דייגו

ברייס הארפר וושינגטון נשיונאלס. AP
שש פעמים אולסטאר, MVP ב-2015. הארפר/AP

אחד החוזים המשמעותיים בתולדות הספורט האמריקאי סוכם היום (חמישי), כאשר ברייס הארפר קשר את עתידו בזה של פילדלפיה פיליז ל-13 השנים הקרובות, תמורת לא פחות מ-330 מיליון דולר. על פי הדיווחים, החוזה לא כולל סעיפי יציאה לשני הצדדים.

הארפר בן ה-26, שכיכב בשבע העונות הקודמות בוושינגטון וכעת עובר לאחת היריבות הבולטות של הנשיונאלס, נבחר ל-MVP ב-2015 והופיע בשישה משחקי אולסטאר עד כה. הוא נכנס לפגרה כאחד משני השחקנים החופשיים המרכזיים, יחד עם מני מצ'אדו, שהצטרף בשבוע שעבר לסן דייגו תמורת 300 מיליון דולר ל-10 שנים. הארפר, כצפוי, קיבל מעט יותר ממנו ולמעשה, גם יותר מה-325 מיליון ל-13 שנים שקיבל ג'אנקרלו סטנטון בעבר ממיאמי (מאז כבר הספיק לעבור ליאנקיז).

הארפר רשם עד היום 184 הומראנים והכניס 521 רצים בקריירה, עם 27.9 אחוזי חבטה. הפיליז היו הפייבוריטים להחתים אותו לכל אורך הדרך והוא ינסה לעזור להם לחזור לפלייאוף, בו לא ביקרו מא 2011. פילדלפיה זכתה באליפות ב-2008 והפסידה בוורלד סירייס שנה לאחר מכן, אולם בעונות האחרונות דשדשה בתחתית הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully