וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק תיקו להפועל כפר סבא, התחתית ממשיכה להסתבך

סגנית המוליכה הסתפקה ב-1:1 ביתי נגד הפועל ראשון לציון. מרמורק גברה על איכסל 2:4, הפועל פתח תקוה חזרה מעכו עם 1:2 יקר

הקהל של הפועל כפר סבא. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
לא רווים נחת מהקבוצה שלהם לאחרונה. אוהדי הפועל כפר סבא/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

המחזור ה-26 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים. בצמרת הפועל כפר סבא שוב איבדה נקודות ולא הצליחה לברוח, בעוד בתחתית העסק הולך ומתחמם.

הפועל כפר סבא - הפועל ראשון לציון 1:1

הקבוצה של ארז בנודיס ממשיכה לאבד נקודות והזדמנויות לברוח ליריבות במאבק העלייה, והיום רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון (חמישי ברציפות על כר הדשא - אם זוכרים שהניצחון הטכני על איכסל ניתן אחרי שהמשחק הסתיים ב-2:2). גיל יצחק שמוביל את טבלת מלך השערים של הליגה הלאומית, הבקיע בדקה ה-44 את ה-15 שלו העונה, אבל טעות קשה של השוער בן ויצמן אפשרה לייבגני ברקמן לאזן מקרוב בדקה ה-70.

הפועל עכו - הפועל פתח תקוה 2:1

אחרי הפסד הבית הכואב 2:1 לאחי נצרת במחזור הקודם, הפועל פתח תקוה שבה למסלול עם ניצחון ראשון על הפועל עכו אחרי שישה משחקים. רוי מליקה (16) ודניאל שוורצבוים (45) כבשו וזה הספיק למלאבסים בשביל לעלות לפחות זמנית עד למקום ה-12. ירין שרעבי רק צימק בדקה ה-81.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הפועל מרמורק - הפועל איכסל 2:4

ניצחון יקר למרמורק, שנצמדה לפחות זמנית למקום ה-15 וצימקה את הפער מאיכסל לנקודה בלבד. אמיר חלאיילה אמנם העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-20, אבל מן מיזן שנמצא בכושר מצוין, ביצע מהפך עם צמד (40 בפנדל ו-45) ויהב אפריאט קבע 1:3 מהנקודה הלבנה (79). דייגו סליס צימק בדקה ה-86, לפני שרז יצחק חתם את ה-2:4 בשער סולו בדקה ה-95. באסל טהא ממרמורק נפצע בראשו בדקות הראשונות של ההתמודדות ופונה לבית החולים.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
עלו זמנית למקום ה-12. שחקני הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון 1:1

הופעת הבכורה של נועם שוהם על הקווים על הקווים של רמת השרון הסתיימה עם תיקו שעצר את רצף ההפסדים, אבל בסופו של יום הקבוצה שלו המשיכה להסתבך. דור חוגי העלה את האורדונים ליתרון בדקה ה-38, אבל גל מאיו השווה כעבור חמש דקות.

עירוני נס ציונה - בית"ר תל אביב רמלה 1:2

ניצחון בית שמיני העונה לנס ציונה, שהשיגה 25 מתוך 40 הנקודות שלה באצטדיונה הביתי. אדר אוואט (52) ורז שטיין (63) העלו ל-0:2, לפני שאנס מחאמיד צימק (68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully