וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין קבע: 0:0 ללא נקודות בין בית"ר תל אביב/רמלה להפועל פתח תקוה

המלאבסים ערערו על ההחלטה לקיים משחק חוזר למפגש שפוצץ, אך בית הדין העליון דחה אותם והחמיר את העונש: "האחריות היא על שתי הקבוצות"

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט היום (חמישי) שתוצאת המשחק שפוצץ בין בית"ר תל אביב/רמלה להפועל פתח תקוה תהיה 0:0 ללא נקודות. כזכור, אחרי שהמשחק פוצץ בשל העובדה שאוהדי המלאבסים נמלטו אל כר הדשא בעקבות אבנים שנזרקו לעברם, בית הדין החליט לקיים משחק חוזר בין השתיים באצטדיון נייטראלי. המלאבסים החליטו לערער על ההחלטה, מה שבדיעבד התברר שלא השתלם להם משום שבמשחק חוזר היתה להם אפשרות לקחת נקודות על כר הדשא.

אוהדי הפועל פתח תקוה. עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
נדפקו פעמיים. אוהדי הפועל פתח תקוה/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקוה

בנימוק גזר הדין נכתב כי: "העילה האובייקטיבית היחידה בגינה לא חודש המשחק הייתה סירוב האוהדים לפנות את כר הדשא. זאת לאחר שיידוי האבנים פסק ולא נשקפה עוד סכנה לאוהדים. כזכור, תוצאת המשחק היתה 0:1 לרמלה, שמונה דקות לסיום מועדו החוקי של המשחק".

"במצב דברים זה ונוכח הממצאים העובדתיים שנקבעו בפרשה מצערת זו, לא ניתן להטיל את האשם בהפסקת המשחק על אף אחת מהקבוצות ומחומר הראיות עולה בבירור כי ניתן להטיל את האחריות לאירועים המחפירים המגרש, שגרמו בסופו של דבר להפסקת המשחק, על שתי הקבוצות יחד".

בעקבות ההחלטה הזו וגם בעקבות ההפסד במחזור האחרון לאחי נצרת, הפועל פתח תקוה עדיין בסכנת ירידה ממשית והיא ממוקמת כרגע במקום שממנו הולכים למבחנים ומקדימה את בני לוד רק בזכות הפרש שערים עדיף. מחר מצפה לקבוצה משחק חוץ חשוב מאוד מול הפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully