וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: ליון בחצי הגמר לראשונה מאז 2012, גם ראן עלתה

שבע שנים אחרי הזכייה האחרונה, ליון חזרה למעמד ארבע האחרונות עם 1:3 על קון. ראן גברה 0:2 על אורליאן מהליגה השנייה וחזרה לחצי הגמר אחרי חמש שנים

מתן בכור, מתן חדד

בווידאו: מתן בכור בטור דעה על צ'לסי

אחרי עלייתה של פריס סן ז'רמן, גם ראן העפילה הערב (רביעי) לחצי גמר הגביע הצרפתי. המדורגת תשיעית בליג 1, שנמצאת בתקופה טובה וגם הדיחה את בטיס בדרך לשמינית גמר הליגה האירופית שם תפגוש את ארסנל, גברה 0:2 בבית על אורליאן מהליגה השנייה. הקבוצה של דידייה אולה ניקול החזיקה מעמד במשך 65 דקות, עד שבנז'מן בוריז'ו סובב כדור חופשי שהשוער תומא רנו רק הדף פנימה. חאתם בן ארפה בישל לאמבאיי ניאנג שסגר עניין בדקה ה-71 והעלה את ראן לחצי גמר ראשון מאז 2014, אז הפסידה בגמר 2:0 לגנגאן.

אמבאיי ניאנג שחקן ראן. רויטרס
נהנה מאסיסט של חאתם בן ארפה. אמבאיי ניאנג/רויטרס

העולה השלישית לחצי הגמר היא ליון, שניצחה 1:3 את קון במשחק המאוחר ונקמה בה בעצם על ההפסד 1:0 ברבע הגמר לפני שנה. הבלם הבלגי ג'ייסון דנאייר נגח פנימה בדקה ה-26 ומקסוול קורנה הכפיל אחרי מסירת עומק נפלאה של לוקא טוזאר בדקה ה-49. קאזימיר נינגה צימק בדקה ה-78 עם כדור שחזר מהמשקוף, אבל חברו אלכסנדר ג'יקו הורחק בדקה ה-82 וממפיס דפאי סגר עניין עם כדור חופשי שהוסט פנימה בדקה ה-84 וקטע בצורת של 1,462 דקות. ליון בחצי הגמר לראשונה מאז 2012, אז גם הניפה את הגביע.

תמונת חצי הגמר תושלם רק בשבוע הבא עם המשחק בו תארח ויטרה, הסינדרלה מתחתית הליגה הרביעית, את נאנט שנמצאת במקום ה-14 בליגה הראשונה.

  • עוד באותו נושא:
  • ראן
  • ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully