וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלא עולם: 20 המחמאות הגדולות ביותר שקיבל לוקה דונצ'יץ' ב-NBA

כוכבה החדש של דאלאס כבש בסערה את ליגת הכדורסל הטובה בתבל. לרגל יום הולדתו ה-20, הנה הכוכבים הגדולים ביותר שהצטרפו למועדון המעריצים - מסטף ועד יאניס, מפופוביץ' ועד קר

יוטיוב

בווידאו: לוקה דונצ'יץ' עושה היכרות עם קריסטאפס פורזינגיס

את חובבי הכדורסל שגם עוקבים פה ושם אחרי היורוליג, הצלחתו של לוקה דונצ'יץ' ב-NBA לא באמת הפתיעה. ראינו מה הוא שווה עוד כשלהטט כנער חייכן בריאל מדריד, ראינו אותו פורח והופך למנהיג, לווינר, לסופרסטאר בקנה מידה אירופי, אך בארצות הברית גילו את ילד הפלא רק העונה, כשנבחר שלישי בדראפט האחרון ונמצא בדרכו הבטוחה לקבל את תואר רוקי העונה. הוא עושה הרבה יותר ממה שרואים בסטטיסטיקה, וצריך לצפות בו כדי להעריך אותו באמת, אבל למי שבכל זאת מתעקש, להלן ממוצעיו היבשים עד כה: 20.9 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק, ב-32.2 דקות לערב.

היום (חמישי) חוגג הכוכב הסלובני את יום הולדתו ה-20, ובעוד עונת ה-NBA לא הסתיימה, עושה רושם שפחות או יותר כל הכוכבים הגדולים הרעיפו מחמאות על הדבר הבא בליגה הטובה בעולם. אז הנה, לרגל יום הולדתו ה-20, קבלו את 20 המחמאות הגדולות ביותר שקיבל לוקה דונצ'יץ' בארצות הברית - מסטפן קרי ועד יאניס אנטטוקומפו, מסטיב קר ועד גרג פופוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully