וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מודאגת: כריסטיאנו רונאלדו יעבור בדיקות בעקבות פציעה בקרסול

הכוכב הפורטוגלי נפגע במהלך המשחק מול בולוניה ולא יכול היה להתאמן יחד עם חבריו. אלופת איטליה הודיעה כי יעבור סדרת בדיקות והוא בספק לנאפולי

מתן בכור, מתן חדד

בווידאו: מתן בכור בטור דעה על צ'לסי

דאגה ביובנטוס ממצבו של כריסטיאנו רונאלדו, שנפגע בקרסולו במשחק החוץ מול בולוניה ביום ראשון וגם הערב (רביעי) לא הצליח להתאמן עם הקבוצה. כעת יעבור הכוכב הפורטוגלי סדרת בדיקות, בתקווה שלאחר מכן יתברר מצבו. בכל מקרה, כרגע רונאלדו נמצא בספק למשחק העונה מול נאפולי ביום ראשון.

בהודעת המועדון נכתב: "דוגלאס קוסטה וכריסטיאנו רונאלדו התאמנו בנפרד מיתר הקבוצה. לגבי CR7, הוא יעבור בדיקות היום ומחר בעקבות המכה שקיבל בקרסול רגל שמאל במהלך המשחק בבולוניה".

רונאלדו בן ה-34 כבש עד כה 19 שערי ליגה במדי יובנטוס וניצב בראש טבלת המבקיעים של הליגה האיטלקית. קבוצתו נהנית מיתרון של 13 נקודות בפסגה על פני נאפולי, אבל בליגת האלופות היא בסכנת הדחה לאחר ההפסד 2:0 לאתלטיקו מדריד בשבוע שעבר. הגומלין ייערך ב-12 במרץ וזה יהיה המשחק הכי חשוב של יובנטוס העונה, כך שגם אם רונאלדו יחמיץ את קרב הצמרת בסן פאולו, המטרה העיקרית היא להכשירו לקראת אתלטיקו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס פצוע. רויטרס
יחמיץ את משחק העונה ואת הגומלין מול אתלטיקו? כריסטיאנו רונאלדו הכואב במשחק מול בולוניה/רויטרס

עוד באיטליה: נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו טוען שכיום מבחינת אצטדיונים - איטליה נמצאת מאחורי גאבון. לדבריו, "המצב עם אצטדיונים באיטליה הוא מעבר לכל היגיון. זו מדינה עם הרבה תשוקה ותרבות כדורגל מפוארת, אך עם זאת, מבחינת אצטדיונים, כיום איטליה מאחורי גאבון, שארגנה את אליפות אפריקה האחרונה. זה מדהים לראות שרק ליובנטוס ולאודינזה יש אצטדיונים משלהן. אצטדיון זה לא רק הוצאה, זו לפני הכל השקעה".

בשנים האחרונות קבוצות כמו נאפולי, רומא, לאציו ופיורנטינה נאבקות בניסיון להקים אצטדיון ביתי משלהן, אבל נתקלות בקשיים עם הרשויות המקומיות, והפרויקטים והיוזמות נותרים תקועים במשך שנים ארוכות.

ג'אני אינפנטינו נשיא פיפ"א. רויטרס
ג'אני אינפנטינו במסיבת העיתונאים ברומא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully