וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאט שרמר: איליי ישחק עם הג'איינטס העונה

המאמן הבטיח כי הקוורטרבק בן ה-38 יקבל צ'אנס: "הוא יכול לנצח עבורנו משחקים". באוקלנד עדיין בונים על ה"פרנצ'ייז קוורטרבק" דרק קאר, נשיא הפאקרס מקווה שרוג'רס יסתגל לשינויים, "פקמן" ג'ונס נעצר

איליי מאנינג שחקן ניו יורק ג'איינטס. AJ Mast, AP
עוד צ'אנס. מאנינג/AP, AJ Mast

שבוע הקומביין המסורתי של ה-NFL יצא לדרך אתמול (שלישי) באינדיאנפוליס ומיד בסיומו יגיע גם הדדליין לקבוצות הליגה להציב תג פרנצ'ייז על השחקנים שלהם. קצת יותר משבוע לאחר מכן, ב-13 במרץ, העונה החדשה תצא לדרך ועמה השוק החופשי וכבר עכשיו, הכותרות מתחילות לצוץ בכל פינה.

פאט שרמר, שייכנס לעונתו השנייה כמאמן ניו יורק ג'איינטס, הבהיר שאיליי מאנינג יישאר עם הקבוצה בעונת 2019. "אני חושב שאיליי יכול לעזור לנו לנצח משחקים. כשהשחקנים סביבו החלו לשחק טוב יותר, הוא הוכיח שהוא יכול לשחק ברמה גבוהה מאוד ולנצח. אז בנקודת הזמן הזו, איליי חוזר אלינו לעונה הקרובה. הוא חוזר", אמר שרמר בקומביין. הג'איינטס מחזיקים בבחירה השישית בדראפט הקרוב ובתקופה האחרונה היו דיווחים רבים לפיהם הקבוצה תיבחר קוורטרבק, או תחתים אחד, לכל הפחות כתחרות למאנינג בן ה-38.

עוד קוורטרבק שמעמדו לא ממש ברור הוא דרק קאר, אך הג'נרל מנג'ר החדש של אוקלנד, מייק מאיוק, הכריז: "אני חושב שקאר הוא פרנצ'ייז קוורטרבק. אני מאמין בזה לחלוטין. אני גם מאמין שהתפקיד של ה-GM והמאמן הוא לשפר כל עמדה בקבוצה. אני חושב שקשה מאוד לשפר את עמדת הקוורטרבק מעבר לשחקן שיש לנו כרגע".

גם בגרין ביי יוצאים לדרך חדשה, עם המאמן מאט לפלור. נשיא הפאקרס, מארק מרפי, אמר בריאיון ל-ESPN: "ארון רוג'רס יצטרך להסתגל לשינויים במועדון ולקבל אותם ואני חושב שהוא יעשה זאת. אני מקווה שהוא יסתגל היטב. אני נרגש, אני יודע שהוא נרגש. שוחחתי איתו קצת".

ואי אפשר בלי קצת הסתבכויות עם החוק. מגן הפינה אדם "פקמן" ג'ונס, ששוחרר מדנבר בנובמבר, נעצר בקזינו באינדיאנה על שכרות בציבור, הפרעת הסדר הציבורי ואיום על אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully