וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה פירלו: "מקבל הרבה הודעות, עוד לא החלטתי מי יצפה איתי במשחק ליגת האלופות"

קשר העבר האיטלקי דיבר לקראת הגעתו ארצה ביחד עם דל פיירו, כחלק מהקמפיין של היינקן: "תמשיכו לכתוב לי, חיבוק לכולם, כבר מחכה לרגע שאגיע לישראל"

היינקן

אנדראה פירלו שלח היום (רביעי) מסר לקהל הישראלי לקראת הגעתו לישראל כחלק מפעילות הייניקן בליגת האלופות: "שלום לכל המעריצים שלי בישראל. אני מקבל הרבה הודעות אבל עדיין לא החלטתי מי יצטרף אלי לצפות במשחק ליגת האלופות. תמשיכו לכתוב לי כדי שיהיה לכם סיכוי לצפות איתי במשחק. חיבוק לכולם, אני מחכה כבר לרגע שאגיע לישראל".

כזכור, מותג הבירה היינקן מביא את אגדות הכדורגל האיטלקי לישראל, כשדל פיירו ואנדראה פירלו יגיעו בחודש מרץ לישראל כחלק מפעילות היינקן עם ליגת האלופות.

השניים, מכוכבי הכדורגל האיטלקי לדורותיו ודמויות מפתח בכדורגל העולמי בשני העשורים האחרונים, יגיעו לארץ יחד בתחילת חודש מרץ לפעילות "הקלאסיקו האיטלקי" של היינקן, במהלכה יתחרו על ליבם של אוהדי הכדורגל בישראל.

לאחר שהנחיתו בשנים האחרונות אגדות כדורגל כגון רונאלדינו הברזילאי, לואיס פיגו, קרלס פויול ודווייט יורק, משמרים בהיינקן ישראל את המסורת והפעם מנחיתים שני כוכבים שיגיעו לארץ לביקור משותף. אלסנדרו דל פיירו ואנדראה פירלו יגיעו ב-5 במרץ לביקור בן 48 שעות ל"קלאסיקו איטלקי" במהלכו יתחרו ביניהם מי יארח את הקהל הישראלי אשר יתבקש לבחור עם מי הוא מעדיף לראות את המשחק בפעילות מקדימה של היינקן, נותנת החסות הרשמית של ליגת האלופות כבר מזה שנים.

אנדראה פירלו. הייניקן,
בקרוב בארץ. פירלו/הייניקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully