וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: קליימן וגוזלן עלו עם פראלימני לחצי גמר הגביע הקפריסאי

שני הישראלים פתחו בהרכב ב-1:1 מול פאפוס שהספיק כדי להשיג כרטיס לחצי הגמר לראשונה מאז 1994/95. ניצחונות לניר ביטון ואופיר מרציאנו, טל בן חיים חזר לאימוני ספרטה פראג

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר משחקה האחרון של הפועל באר שבע

בוריס קליימן ושובל גוזלן עלו הערב (רביעי) יחד עם פראלימני לחצי גמר הגביע הקפריסאי. השוער השלים 90 דקות וספג צהוב בתוספת הזמן ואילו החלוץ הוחלף בדקה ה-48, ברבע הגמר הביתי מול פאפוס שהסתיים ב-1:1 והספיק לעלייה בזכות ה-2:2 במשחק החוץ בשבוע שעבר. זה יהיה חצי גמר ראשון של פראלימני מאז 1994/95.

ניר ביטון השלים 90 דקות בהרכב סלטיק, שניצחה 1:2 בחוץ את הארטס ושמרה על פער שמונה הנקודות בפסגת הליגה הסקוטית. אודסון אדואר הצרפתי הכריע בתוספת הזמן. אופיר מרציאנו פתח בשערה של היברניאן, שניצחה 1:2 בחוץ את סט. ג'ונסטון והתבססה במקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. מארק מקנולטי היה חתום על המהפך עם צמד בדקות 65 ו-84.

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
שב לעניינים. טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

טל בן חיים חוזר למגרשים. החלוץ שהיה מושבת בשבעת החודשים האחרונים, שב לצ'כיה לשורות קבוצתו ספרטה פראג. בן חיים חזר להתאמן עם חבריו בספרטה אחרי הליך שיקום ארוך שארך מעל לחצי שנה, וכעת הוא חוזר לשלבים הסופיים של החלמתו מן הפציעה הקשה.

החלוץ הגיע בקול תרועה רמה לצ'כיה תמורת 2.9 מיליון יורו ממכבי תל אביב, אולם לא כבש עדיין במדי הקבוצה אחרי עונת בכורה מאכזבת, שכללה בין היתר הדחה בשלב מוקדם מאירופה. בן חיים פתח את שנתו השנייה בחוזה (חתם לארבע שנים) אבל נפצע באוגוסט האחרון במהלך משחק ליגה של קבוצתו מול יאבלונץ, וכעת חוזר לסגל אחרי תקופת החלמה ארוכה שעשה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully