וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה דרוכה: "יש טירוף לקראת המשחק, אנחנו זקוקים לתואר"

27.2.2019 / 12:23

כ-3,000 אוהדים ילוו את הצהובים לגומלין נגד מכבי פתח תקוה (20:45, ספורט 5). פיניש, אברהם וירושלמי מתחרים על מקום בהרכב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מתח שיא במכבי נתניה לקראת הגומלין ברבע גמר גביע המדינה הערב נגד מכבי פתח תקוה (20:45, ספורט 5). למעלה מ-2,000 מאוהדי מכבי נתניה כבר רכשו כרטיסים למושבה ובמועדון מעריכים כי כמות של 3,000 אוהדים תגיע כדי לדחוף את השחקנים לכרטיס לחצי הגמר. "אם היה מדובר ביום נעים יותר ובשעה מוקדמת יותר, היינו מביאים גם 4,000 אוהדים לפתח תקווה. יש טירוף לקראת המשחק", אמרו הבוקר במועדון.

נתניה תגיע למשחק עם יתרון של 0:1 מהמשחק הראשון. "מדובר במקדמה לא רעה, אבל החשש הוא בעיקר כי כבר ניצחנו את מכבי פתח תקוה בחודש האחרון פעמיים בגביע ובליגה ומשחק שלישי מול אותה הקבוצה זה תמיד דבר קשה", אמרו במועדון.

בנתניה מאוד רוצים את הגביע העונה ומאמינים שהם יכולים לזכות בתואר, למרות שמכבי תל אביב קוראת תיגר על טרבל. הבעלים אייל סגל הציב לצמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה את הגביע כמשימה עליונה. "אנחנו זקוקים לתואר ובמפת הכדורגל הנוכחית, גביע יותר ריאלי מאליפות ומכאן שאנחנו צריכים לשים את כל יהבנו על הגביע", אמר בעבר סגל.

בנתניה גם מאמינים שהמפתח לפלייאוף עליון מוצלח ולסיום עונה במקום שני או שלישי בליגה הוא הישארות בגביע. "כרטיס לחצי הגמר ישאיר את כל המועדון במתח ובדריכות בשבועות הקרובים עד חצי הגמר. זה ייתן דחיפה לכולם", מדגישים בנתניה.

הצוות המקצועי ערך כמה ניסויים בהרכב ביומיים האחרונים, וההתלבטות הגדולה היא בנוגע לקשר שישחק לצד ניקו אולסק ועלי מוחמד. שלושה מתחרים על העמדה הזו: סתיו פיניש, אילון ירושלמי ואביב אברהם, ואחד מהשלושה יפתח. החלק הקדמי צפוי להיות מורכב מגבי קניקובסקי, גיא מלמד ופאטוס בצ'יראי.

אוהדי מכבי נתניה לפני המשחק נגד הפועל באר שבע. דני מרון
יגיעו בהמוניהם. אוהדי מכבי נתניה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully