וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה לפעם האחרונה בה קבוצת פרמיירליג פתחה עם 11 אנגלים

ב-27 בפברואר 1999, הובסה אסטון וילה 4:1 על ידי קובנטרי. מאז אף קבוצת פרמיירליג לא הציבה הרכב שכולל רק אנגלים

עריכת וידאו: מתן חדד

מייקל אוקס, סיימון גרייסון, ריקרדו צ'ימקה, גארת' סאותג'ייט, אלאן רייט, פול מרסון, איאן טיילור, סטיב ווטסון, לי הנדרי, ג'וליאן ג'ואקים, דיון דאבלין.

היום (רביעי) מציינים באנגליה את הפעם האחרונה בה קבוצת פרמיירליג עלתה למשחק ליגה עם 11 אנגלים (ב-2006 מידלסברו פתחה עם 11 אנגלים נגד פולהאם, אבל מאז ג'יימס מוריסון הספיק לייצג את נבחרת סקוטלנד, ולכן המשחק הזה "נפסל").

הקבוצה הייתה אסטון וילה וגם שלושת המחליפים שלה היו מתוצרת מקומית: מארק דרייפר, גארת' בארי וסטן קולימור. היא הובסה באותו יום 4:1 בבית על ידי קובנטרי סיטי, כשעל הקווים עומד ג'ון גרגורי שבעתיד יגיע לסיבוב הופעות לא מוצלח בישראל.

*** זה היה המשחק ה-55 והאחרון בו קבוצה פותחת עם הרכב כל-אנגלי מאז הקמת הפרמיירליג ב-1992. המשחק ה-55 מתוך 2,792 עד אותה נקודה.

*** אסטון וילה מובילה עם 19 הרכבים אנגליים וניוקאסל במקום השני עם 14. קבוצות כמו ליברפול, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מעולם לא העלו הרכב במשחק פרמיירליג שכלל 11 אנגלים (שוב - חשוב להדגיש שמדובר באנגלים בלבד).

*** מאז הקמת הפרמיירליג ארסנל אמנם העלתה הרכבים כל-אנגליים ב-5 משחקים - דבר שמציב אותה בצמרת - אבל היא מובילה במספר המשחקים עם הרכבים ללא אנגלי אחד: 173. מנצ'סטר יונייטד שיחקה רק פעם אחת עם הרכב ללא שחקן אנגלי: בניצחון 0:2 על מנצ'סטר סיטי במאי 2009. ריאן גיגס, ג'וני אוואנס ודארן פלטשר היו הבריטים ב-11 של אלכס פרגוסון.

מייקל אוקס, שוער אסטון וילה לשעבר. GettyImages
עמד בין הקורות. אוקס/GettyImages
שחקן אסטון וילה לשעבר, לי הנדרי. GettyImages
אחד מ-308 המשחקים שלו במדי וילה. הנדרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully