וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו ומילאן נפרדו ב-0:0 בחצי הגמר באיטליה, פ.ס.ז' עלתה לחצי הגמר בצרפת

פיונטק נעצר אחרי שבעה שערים, אימובילה נעצר בקורה וההכרעה עברה לגומלין בסן סירו. צמד לדי מריה ב-0:3 הביתי על דיז'ון

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מתן בכור בטור דעה על הימים הסוערים של צ'לסי

אחרי חמישה משחקים רצופים בהם מצא את הרשת (שבע פעמים), קשישטוף פיונטק נעצר הערב (שלישי) כאשר מילאן סיימה ב-0:0 את חצי גמר הגביע הראשון שלה בחוץ מול לאציו. גם בעונה הקודמת נפגשו השתיים באותו מעמד בגביע האיטלקי, סיימו פעמיים ב-0:0 ואז מילאן העפילה לגמר בזכות 4:5 בפנדלים באולימפיקו. הפעם הגומלין יהיה בסן סירו, אבל זה יקרה רק בעוד כחודשיים (24 באפריל).

מילאן הגיעה אחרי שבעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, כשבשלושת המחזורים האחרונים כבשה שלישיות והתייצבה במקום הרביעי, מרחק שבע נקודות מלאציו המדורגת שישית, שלא שיחקה השבוע בליגה לאחר הדחתה מהליגה האירופית (שני הפסדים לסביליה). המארחת הייתה יותר מסוכנת במחצית הראשונה, אבל צ'ירו אימובילה וסרג'יי מילינקוביץ' סאביץ' החטיאו את המסגרת. מילאן, מנגד, איבדה את פרנק קסייה שנפצע ונאלץ לצאת בדקה ה-29. לאחר ההפסקה השליטה של לאציו גברה, אבל אימובילה רשם החמצה גדולה בדקה ה-80 כשהיה בעמדת נבדל, הדגל לא הורם והוא בעט לקורה.

פרנצ'סקו אצ'רבי שחקן לאציו לפני קשישטוף פיונטק שחקן מילאן. AP
הרצף שלו נעצר. קשישטוף פיונטק מול פרנצ'סקו אצ'רבי/AP

צרפת: פ.ס.ז' עלתה לחצי גמר הגביע

פריס סן ז'רמן, שלא הפסידה משחק בגביע הצרפתי מאז ינואר 2014, העפילה לחצי הגמר בזכות 0:3 ביתי על דיז'ון. האלופה איבדה במפתיע את גביע הליגה כשהודחה על ידי גנגאן ברבע הגמר ולא תזכה שוב בטרבל, אבל נמצאת כעת מרחק שני משחקים מדאבל נוסף וגביע חמישי ברציפות.

קיליאן אמבפה קיבל מנוחה הפעם וראה מהספסל את אנחל די מריה מככב במחצית הראשונה. הקשר הארגנטינאי הקפיץ באומנות מעל רונאר רונארסון בדקה השמינית והשלים צמד בדקה ה-28, כאשר ניסה לבשל לאריק מקסים שופו מוטינג וקיבל בחזרה את הכדור משחקן הגנה שניסה להרחיק. ז'וליו טבארס נעצר בדקה ה-32 בקורה של ג'יג'י בופון, ששמר על שער נקי וראה את תומא מונייה שחזר מפציעה סוגר עניין לאחר בישול יפה של שופו מוטינג בדקה ה-76. ניצחון מספר 28 ברציפות לפ.ס.ז' בגביע (רק הקודם, מול וילפרנש, הושג בהארכה).

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן כובש מול דיז'ון. רויטרס
הקפצה נהדרת. אנחל די מריה כובש את הראשון/רויטרס

קיליאן אמבפה מצטרף לשיר של שופו מוטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully