וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פאולו סוזה עשוי להתמנות למאמנה החדש של בורדו

הקבוצה הצרפתית פיטרה את המנג'ר ריקרדו ופנתה למאמן מכבי תל אביב לשעבר, שנמצא ללא קבוצה מאז פוטר מטיאנג'ין הסינית באוקטובר האחרון

מתן בכור, מתן חדד

בווידאו: טור דעה על הימים הסוערים של צ'לסי

פאולו סוזה קיבל פנייה מבורדו ועשוי להתמנות בקרוב למאמנה החדש של הקבוצה, כך מדווח הערב (שלישי) באיטליה. מאמן מכבי תל אביב לשעבר, שלא עבד מאז פוטר מטיאנג'ין הסינית בחודש אוקטובר האחרון, הוזכר גם כמועמד ללסטר סיטי, אבל זו מינתה את ברנדן רוג'רס והותירה את הפורטוגלי בן ה-48 מאוכזב. כעת הוא עשוי להתנחם במעבר לעיר היין הצרפתית.

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
ינחת בצרפת? פאולו סוזה/GettyImages

בורדו הודיעה מוקדם יותר על פיטוריו של המנג'ר ריקרדו, שחזר לקדנציה שנייה במהלך העונה לאחר פיטוריו של גוסטבו פוייט והיה למעשה הסמכות המקצועית העליונה מעל אריק בדואה ששימש כמאמן זמני. ריקרדו בן ה-54 פוטר בעקבות רצף התוצאות הרעות, ההדחות מהגביעים וההפסד בדרבי 1:0 לנאנט ביום ראשון שהציב את בורדו במקום ה-13 עם 32 נקודות בלבד ומרחק גדול מהכרטיסים לאירופה.

סוזה בן ה-48 הוביל את מכבי תל אביב לאליפות בעונת 2013/14 ומשם עבר לבאזל, איתה זכה באליפות שוויץ. רף ההתקדמות נמשך עם חזרה לאיטליה בה כיכב כשחקן וחוזה של מיליון יורו לעונה בפיורנטינה, אותה אימן במשך שנתיים. קבוצתו האחרונה של קשר נבחרת פורטוגל לשעבר (52 הופעות) הייתה כאמור טיאנג'ין וכעת הוא עשוי לקבל פרויקט חדש בבורדו, שם יתבקש לבנות קבוצה שתיאבק בעונה הבאה על הכרטיסים לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully