וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית סל: מכבי חיפה הובסה על ידי אליצור נתניה 89:68

רצף הניצחונות של הירוקים נקטע, מכבי קרית מוצקין ניצלה את המעידה ועם ניצחון 71:93 ביתי על הפועל כפר סבא עלתה למקום השני

קרון דשילדס שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
הרצף של חיפה נקטע. קרון דשילדס/לילך וייס רוזנברג

המחזור ה-21 בליגה הלאומית בכדורסל יצא לדרך היום (שלישי) ובמוקד, רצף הניצחונות של מכבי חיפה נקטע אצל אליצור נתניה שהביסה אותה 68:89. הירוקים הגיעו להתמודדות בנתניה עם שישה ניצחונות רצופים, אבל לנתניה ובעיקר לסטפן דניס המעולה (21 נקודות, 8 ריבאונדים) היו תכניות אחרות. גם הקפטן גיל אמיתי (16 נק', 8 ריב'), מרווין ג'פרסון (15 נק') וגיא לביא (14 נק', 5 חט') הצטיינו.

בשאר המשחקים, מכבי קרית מוצקין שהביסה 71:93 בביתה את נועלת הטבלה הפועל כפר סבא, ניצלה את המעידה של חיפה והעפילה למקום השני על חשבונה. חביאר קרטר ואור קורנליוס (14 נקודות כל אחד) הובילו את קרית מוצקין. הפועל גליל עליון הופתעה בביתה על ידי אליצור אשקלון מהתחתית והפסידה לה 66:63 בתום דרמה אדירה בדקות הסיום, שהיו צמודות. הקפטן ניב ברקוביץ' הוביל את אשקלון עם 15 נקודות ו-7 אסיסטים.

במשחק שנעל את משחקי הערב, המוליכה מכבי רעננה נקלעה לצרות במשחק הביתי נגד אליצור קרית אתא. היא לא הצליחה לנצח בתום הזמן החוקי ונזקקה להארכה כדי לנצח 84:87 בסיום, וגם הבטיחה על הדרך את המקום הראשון של העונה הסדירה. ג'אמר גאלי הוביל עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים, מייקל בריסקר גם הצטיין עם 23 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully