וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "לא חלמנו על גביע גם בקיץ שעבר", אבדיה: "בא לשחקן בין שווים"

26.2.2019 / 12:31

איגוד הכדורסל ערך מסיבת עיתונאים רשמית לקראת אליפות אירופה לנבחרות עתודה שתיערך בקיץ בתל אביב תחת הסלוגן: "משאירים את הגביע בישראל". יו"ר האיגוד עמירם הלוי: "זה מעיד על מעמדנו הטוב באירופה"

דני מרון

איגוד הכדורסל ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת אירוח משחקי אליפות אירופה לנבחרות עתודה בחודש יולי הקרוב בתל אביב. הסלוגן אותו בחרו באיגוד למסיבת העיתונאים הוא "משאירים את הגביע בישראל", זכר לזכייה של נבחרת העתודה באליפות אירופה בקיץ החולף. מכירת הכרטיסים למשחקים תחל ביום ראשון הקרוב.

"אני שמח שאנחנו מתחילים לראות את התוצאות בכל שרשרת הנבחרת", אמר יו"ר האיגוד עמירם הלוי בפתיחת מסיבת העיתונאים, "כבוד גדול שהצלחנו להביא למדינת ישראל אליפויות אירופה וזה מעיד על מעמדנו הטוב באירופה, יש הערכה למה שהאיגוד עושה בשנים האחרונות. מנכ"ל פיב"א אירופה היה פה בשבוע החולף, וזו דרך שאני שמח שאנחנו הולכים בה. אין לי ספק שתהיה פה חגיגה בקיץ".

דני אבדיה. קובי אליהו
רוצה להשאיר את הגביע בארץ. דני אבדיה/קובי אליהו

"אני גאה באיגוד עצמו שהצליח להביא את האליפות לארץ, זה היה עוד לפני שזכינו", אמר המאמן אריאל בית הלחמי, "זה כבוד לכדורסל הישראלי, חווית ספורט. נראה שחקנים בארץ שבעתיד הם יהיו השחקנים הכי מדוברים. כשפיני מינה אותי בחזרה לאיגוד, אמרתי שאני מוכן לאמן כל נבחרת - אני מאוד מתרגש ואנחנו בהחלט מצפים לזה. מקווה שתהיה חווית ספורט לכולם".

לגבי הציפיות הגדולות מהנבחרת אמר בית הלחמי: "אני לא מציע לבוא בציפיות האלה. הנבחרות הן שונות, אנחנו לא יודעים מה השחקנים שירכיבו את הסגל הסופי. המטרה שלנו היא לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים, להבטיח עוד גביע זה נראה קצת מוזר. לא חלמנו גם בקיץ שעבר על זה, אבל הכל יכול להיות בסוג הזה של האליפויות. נראה נבחרת מגובשת, הסגנון אמור להיות אותו סגנון, השחקנים רובם יהיו שחקנים חדשים ונקווה שהם יפנימו את הסגנון והדרך שהנבחרת היא יותר חשובה מכל אחד ברמה האישית. עם האווירה, אז אנחנו צריכים להציג כדורסל יותר טוב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אריאל בית הלחמי ים מדר. קובי אליהו
ים מדר מהפועל תל אביב עם בית הלחמי המאמן/קובי אליהו

כוכב הנבחרת ומכבי תל אביב דני אבדיה אמר במסיבת העיתונאים: "תמיד כיף לעשות עוד שנה בנבחרות, אבל אני לא חושב על הגיל, אני בא לשחק בין שווים ולהנהיג את החברים שלצידו ולנסות לעשות את הטוב ביותר. מדהים שהאליפות פה בארץ, נקבל את כל תמיכת הקהל, נרגיש הכי בבית, זה יעזור לנו מאוד עם איך שאנחנו משחקים. מבחינתי, תמיד קשה יותר להשאיר את הגביע מאשר לזכות פה כי כולם מתייחסים אליך כפייבוריט, ננסה לעשות את הטוב ביותר. מבחינתי כל הטורנירים האישיים לא נתונים להשוואה. אני אביא את הניסיון משנה שעברה, אבל זה רק חשוב מבחינת הלחץ, על המגרש לא מתייחסים לזה. כל שחקן צריך לבוא הכי טוב שהוא יכול".

ים מדר, שחקן הפועל תל אביב, שצפוי להיות שחקן משמעותי בנבחרת הקיץ הוסיף: "זו זכות גדולה לשחק בנבחרת, אני מכיר את האולם הזה טוב. אווירה מדהימה לשחק פה. מקווה שיהיה כאן בקיץ. אני אכין את עצמי ברמה הכי גבוהה להזדמנות, מה שיקרה תלוי באיך שנכין את עצמנו כנבחרת. הסגל שיעמוד הוא כשרוני, אני מכיר את השחקנים. העתודה עשתה בשנה שעברה דבר גדול, שיחקו ביחד והשאירו את האגו בצד, נצטרך ללמוד את זה".

ים מדר עם דני אבדיה נבחרת העתודה. קובי אליהו
דור העתיד של הכדורסל הישראלי. ים מדר עם דני אבדיה/קובי אליהו

מי שתפיק את האירוע היא חברת קומטק, שהפיקה את אירועי הספורט הגדולים בישראל בשנים האחרונות. "אני מתרגש תמיד מחדש. לעשות אירועי ספור זו זכות גדולה. אני מסתובב בעולם וזוכה לאהדה גדולה מאוד במה שמשודר מכאן החוצה", אמר מנכ"ל ובעלי החברה דני בנעים, "אנחנו לא מבינים באיך להכניס את הכדורסל לסל, אבל האחראיים על ההפקה מבחוץ. המטרה היא להראות מדינה דמוקרטית שבה אפשר לארח אירועי ספורט ברמה בינלאומית. ניתן אווירה נהדרת לשחקנים הצעירים שלנו, נעשה הכל כדי שישאירו את הגביע במדינתנו הנהדרת".

הנבחרת תשחק בבית ב' של אליפות אירופה עם סרביה, איטליה ואוקראינה, כשכל הנבחרות מעפילות לשמינית הגמר. המשחקים ייערכו בדרייב אין ובתיכונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully