וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בועטים את ההומופוביה מהמגרשים": משחק ראווה מיוחד נערך בהרצליה

שרן ייני, דני עמוס, פיני בלילי ואחרים נטלו חלק במשחק שנערך במסגרת חודש אופ"א נגב הומופוביה. שלומי ברזל: "על המגרש כולנו שווים"

בועטים את הגזענות. עיבוד תמונה
משחק עם מסר חד/עיבוד תמונה

כחלק מהמאבק בהומפוביה בכדורגל ובעיצומו של חודש המאבק בתופעה, נערך אתמול (שני) משחק ראווה בשם "כדורגל בצבעי הקשת" בין נבחרת ריינבול, המורכבת מהקהילה הגאה וסטרייטים לבין נבחרת הנוער של הפועל ומכבי הרצליה בחיזוק שחקני הנבחרת לאחריות חברתית ושחקני העבר.

שחקני הנבחרת לאחריות חברתית קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני, קפטן מכבי נתניה, דני עמוס, אמיה טגה, אור שלזינגר, אשרת עיני שחקן הנבחרת בעבר פיני בלילי והבעלים של מכבי הרצליה וחבר הנהלת התאחדות לכדורגל אריאל שיימן הגיעו לאירוע.

דני עמוס. עיבוד תמונה
גם דני עמוס שוער מכבי נתניה נטל חלק במשחק/עיבוד תמונה

מארגני המשחק מהתכנית 'בועטים את האלימות והגזענות מהמגרשים' של הקרן החדשה לישראל יחד עם אגודת הלהט"ב דאגו לאווירה ססגונית באירוע ועוד לפני שריקת הפתיחה הניפו שלט "בועטים את ההומופוביה מהכדורגל". המיזמים המשותפים של הקרן החדשה לישראל וההתאחדות לכדורגל הביאו לכך שעיריית הרצליה התנדבה לארח את המשחק באיצטדיון העירוני בהרצליה.

שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה ואחריות חברתית בהתאחדות לכדורגל: "אנחנו מקיימים אירועים מסוג זה כבר המון שנים ואני תמיד מתבלט אם צריכים יותר אירועים מסוג או לקוות שלא נצטרך בכלל אירועים כאלה ושאנחנו כחברה יכולים לקבל מצב שיש משפחה של אמא ואמא או אבא ואבא. על המגרש כידוע כולנו שווים ואנחנו מדי שנה רואים שיפור במדדים של גזענות ואלימות אך תמיד יש לנו לאן להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully