וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "היו תנאים קשים לכדורגל, זה הקשה על הקבוצות"

25.2.2019 / 23:15

מאמן מכבי חיפה ניסה להסביר את היכולת החלשה ב-0:0 מול הפועל חיפה והוסיף: "שועה הוא יתרום הרבה". מימר נשמע מרוצה: "היינו יותר מסוכנים, עשינו עוד צעד קטן לפלייאוף העליון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה ומכבי חיפה נפרדו הערב (שני) ב-0:0 במשחק שנעל את המחזור ה-24 בליגת העל. ההזדמנות המסוכנת ביותר במשחק הגיעה בדקה ה-58 כשבן אז'ובל מהפועל בעט לקורה משישה מטר, אבל גם לא נכנס. בעקבות התוצאה, מכבי חיפה טיפסה אל המקום השלישי עם 38 נקודות, הפועל נותרה שביעית עם 31 נקודות, אחת פחות מהפועל חדרה השישית ותמשיך להיאבק על המקום בפלייאוף העליון בשני המחזורים שנותרו.

עוד בנושא:

הפועל חיפה ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0 חלש
הוא אמנם עוד לא הודיע על פרישה, אבל גל אלברמן כבר עובד על היום שאחרי
בואו לבדוק מה אתם יודעים על הדרבי החיפאי

איתי מרדכי, מרקו בלבול, לואיס בואה מורטה, גיורא אנטמן, צוות אימון מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בלבול ומכבי חיפה לא הצליחו לנצח בדרבי/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול אמר אחרי המשחק: "היו תנאים קשים לכדורגל, הייתה רוח חזקה שהקשתה על המשחק. הגענו להזדמנויות ושלטנו במשחק באופן מלא. היה משחק קשה מול קבוצה שמאורגנת טקטית ופיזית. היה משחק לא קל, השחקנים עשו הכול כדי לנצח. לצערי לא ניצחנו, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. גלזר? פציעות זה חלק מהמשחק, גיל אופק נכנס ועשה את העבודה שלו בצורה מצוינת".

בלבול הוסיף: "שועה? בכל משחק אני מציב את התלכיד וכל שחקן שעולה מהספסל צריך לעשות את השינוי. בכל פעם שואלים אותי 'למה זה לא משחק ולמה ההוא לא משחק'. כל הרכש שלנו התאקלם בצורה נפלאה. מכבי חיפה זה מועדון חם ובית שיודע לקלוט שחקנים מבחוץ, אני בטוח שירדן שועה עוד יתרום הרבה למכבי חיפה".

מאמן הפועל חיפה, שרון מימר, נראה שבע רצון: "שיחקנו מול קבוצה במומנטום, קבוצה חזקה. איימנו על השער יותר ממכבי חיפה, הגענו לארבעה מצבים טובים במחצית השנייה, אבל אין לי תלונות. ייצבנו את משחק ההגנה, עשינו עוד צעד קטן לפלייאוף העליון ואני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק הזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully