וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראפט הואשם ב-2 סעיפי שידול, ביקר במכון בבוקר גמר ה-AFC

מסמכים שפרסם התובע המחוזי בפלורידה חשפו את הראיות נגד בעלי ניו אינגלנד, שקיבל במכון העיסוי שירותי מין לא חוקיים פעמיים תוך 24 שעות. משפטו ייפתח ב-24 באפריל והוא עשוי להיכלא לשנה, אך ככל הנראה ייאלץ לשלם קנס ויעשה עבודות למען הקהילה

רוברט קראפט בעלי ניו אינגלנד פטריוטס. נועם מושקוביץ
לא יידרש להתייצב בבית המשפט. קראפט/נועם מושקוביץ

פרשת רוברט קראפט ממשיכה להסעיר את עולם הספורט האמריקאי והיום (שני), הואשם רשמית הבעלים של ניו אינגלנד פטריוטס בשני סעיפים של שידול לזנות, זאת עקב שני הביקורים שלו במכון העיסוי האסייתי בפלורידה, שם על פי המשטרה המקומית, הוא קיבל גם שירותי מין.

התובע המחוזי של פאלם ביץ' בפלורידה חשף מספר מסמכים היום וביניהם את טענת המשטרה לפיה קראפט ביקר במכון העיסוי פעמיים בתוך 24 שעות: בבוקר של גמר ה-AFC, בו ניצחה קבוצתו ניו אינגלנד בחוץ את קנזס סיטי, ויממה אחת קודם לכן.

המשטרה טוענת כי בידיה ראיות מצולמות שמוכיחות כי קראפט קיבל במכון שירותי מין. על פי הדיווחים, הנשים האסייתיות שעבדו במקום הובאו ממולדתן עם הבטחה כי בארצות הברית ממתינה להן משרה לגיטימית, אך כאשר נחתו באמריקה, נשלחו לשלל מכונים באזור קו החוף של פלורידה, שם נדרשו לספק שירותי מין לצד שירותי העיסוי שהעניקו.

המסמכים שנחשפו מראים כי קראפט הגיע למכון "אורצ'ידס אוף אסיה דיי ספא" במכונית בנטלי כחולה משנת 2015, עם נהג פרטי, בבוקר ה-20 בינואר, בשעה 11:00 שעון מזרח. הוא תועד כשהוא מקבל מין אוראלי וידני מאחת העובדות במקום, לה נתן שטר של 100 דולר ושטר נוסף. הוא עזב את המכון ב-11:15 והמשיך לקנזס סיטי, שם היה נוכח במשחק של הפטריוטס, שעלו לסופרבול בתום דרמה גדולה ולבסוף גם זכו באליפות השישית תחת קראפט בשני העשורים האחרונים.

תאריך פתיחת משפטו של קראפט נקבע ל-24 באפריל, עוד חודשיים, בפלורידה. הוא לא יידרש להגיע לבית המשפט ועורכי דינו יורשו לייצג אותו בהיעדרו. אם יורשע, עונשו עשוי להיות שנת מאסר, אך נראה כי ככל הנראה, התובעים יסתפקו בקנס של 5,000 דולר ו-100 שעות עבודה למען הקהילה, לצד השתתפות בקורס מיוחד על סחר בבני אדם והדרכים למנוע אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully