וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקס נשאר ביאנקיז, הארפר לדודג'רס?

הקבוצה מהתפוח הגדול תעניק לאאוטפילדר, שסיפק אשתקד את עונתו הטובה בקריירה ואמור היה להפוך לשחקן חופשי בסוף העונה הקרובה, 70 מיליון דולר לשבע שנים. LA נכנסה שוב למרוץ אחר הכוכב ורוצה לתת לו חוזה לטווח קצר יותר

ברייס הארפר שחקן וושינגטון נשיונאלס. Alex Brandon, AP
יגיע ל-LA אולי? הארפר/AP, Alex Brandon

עונת הבייסבול ממשיכה להתקרב והיום (שני) הגיעה ניו יורק יאנקיז לסיכום עם האאוטפילדר שלה ארון היקס על חוזה חדש, שיעניק לו 70 מיליון דולר בשבע השנים הקרובות.

היאנקיז, שנעצרו אשתקד בסיבוב הראשון של הפלייאוף על ידי היריבה הגדולה והאלופה שבדרך בוסטון, פייבוריטים על ידי סכנויות ההימורים לזכות השנה ב-AL מזרח והצליחו לשמור כבר מעכשיו את היקס, שאמור היה להפוך לשחקן חופשי בסיום העונה הקרובה.

היקס בן ה-29, שהחל את הקריירה במינסוטה, סיפק אשתקד את העונה הטובה בקריירה שלו, עם 24.8 אחוזי חבטה, 27 הומראנים ו-79 הכנסות רצים.

*** בליגה ממשיכים להמתין בציפייה להחלטה של ברייס הארפר לגבי קבוצתו החדשה ומי שנכנסה על פי הדיווחים מחדש לתחרות על שירותיו של הכוכב היא לוס אנג'לס דודג'רס. סגנית האלופה מעוניינת להעניק להארפר חוזה קצר טווח, זאת בניגוד לשאר הקבוצות הרודפות אחריו, שמכוונת לאזור ה-10 שנים תמורת 300 מיליון דולר, הסכום ואורך החוזה שהארפר פחות או יותר מבקש.

יחד עם זאת, הדודג'רס מאמינים שהסיכוי להיאבק על אליפות מיידית עשוי לשכנע את השחקן, שהיה קרוב לפילדלפיה בתקופה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully