וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח: "אני נועל פרק בחיים שלי, החיבור עם המים היה מוחלט"

גולש הרוח הישראלי, לשעבר סגן אלוף העולם ומי שנחשב לתקווה של הענף המקומי, הודיע על פרישה מגלישה תחרותית בגיל 30 בלבד

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בגיל 30, גולש הרוח הישראלי נמרוד משיח, סגן אלוף העולם לשעבר, מודיע היום (שני) רשמית על פרישה מגלישה תחרותית. משיח מקיים בשעה זו מסיבת העיתונאים במשרדי הוועד האולימפי בישראל, שבה הוא מתייחס להחלטה שלו ונפרד מהענף שבו זכה בעבר במדליית כסף ושתי מדליות ארד באליפות העולם.

בשנים האחרונות משיח היה בכותרות בעיקר בגלל המאבק שלו מול שחר צוברי, ובעבר הוא אף אמר שהוא מקווה להשתתף במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, אבל הגולש החליט על פרישה מפעילות תחרותית אחרי כ-20 שנים מוצלחות, על אף שמעולם לא השתתף באולימפיאדה.

משיח נחשב לאחת התקוות של הגלישה המקומית, אחרי שכבר בגיל 13 הוכתר לאלוף העולם לנערים עד גיל 15. לפני כעשר שנים, ב-2009 היה סגן אלוף העולם לבוגרים, אבל לא הצליח להעפיל למשחקים האולימפיים על רקע המאבק מול צוברי.

נמרוד משיח גולש ישראלי. ניב אהרונסון
משיח במסיבת העיתונאים/ניב אהרונסון

נמרוד משיח אמר במסיבת העיתונאים: "אני נועל פרק גדול מהחיים שלי ומציין סיום של פרק בחיים שלי. כילד החיבור עם המים היה מוחלט, אבא רב חובל ואמא מדריכת צלילה. אני זוכר שהייתי נהנה מהשקט שמתחת למים. בלילות הייתי מחכה שאבי יחזור עם הסירה הקטנה כדי לקחת צעצועים לגן. התודה הראשונה היא לאמי ז"ל שנטעה בי את האהבה לים. אני רוצה להודות לעמית ענבר שהיה לי לאח גדול ומנטור, תודה על השיעורים שהעברת לי. בגיל עשר זימן לי הגורל מפגש עם אדם משמעותי, עדי שטראוס. כבר מתחילת דרכי לקחת אותי תחת חסותך ונתת לי גב. טרפנו שלוש מדליות ביחד. לאורך הדרך זכיתי לתמיכה של אנשים מדהימים".

לי קורזיץ: "גדלתי עם נמרוד במכמורת. אני חושבת שגדלנו והתפתחנו להיות צוות מנצח ועברנו הרבה דברים בדרך. הוא עזר לי לנצח ואני חושבת שהייתי חלק ממנו ומעבר לזה עשינו הרבה מעשי קונדס. נמרוד הוא בנאדם שעבד תמיד בדיוק כמו שצריך ובמיומנות ודקדקנות שאין לתאר. כל ספורטאי יכול ללמוד ממנו".

מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג: "נמרוד התגלה בגיל צעיר מאוד, כבר אז הבחינו בנתונים שלו ובכישרון שלו וזיהו בו פוטנציאל מבטיח מאוד. נמרוד עבר תקופה קשה מאוד בנערותו ובאמצעות הספורט ודרך הספורט פילס את דרכו לצמרת. בזכות אישיותו המיוחדת הוא מצא הרבה מאוד אנשים טובים בדרך הזו. הוא היה מודל לחיקוי בדרכו המיוחדת ובלי קיטורים וטענות, תמיד עם מבט אופטימי ובדרך ייחודית מאוד שנתגעגע אליה. האכזבה הכי גדולה של נמרוד היא שהוא לא הצליח לעלות למשחקים האולימפיים. הוא היה ספורטאי שהשתלב בחבורה אקסקלוסיבית מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully