וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים למכירת הפועל ראשון לציון לאחיו של משה חוגג

25.2.2019 / 12:22

בעלי בית"ר ירושלים מעורב בשיחות המתנהלות למכירת הקבוצה מהלאומית לאחיו, עודד חוגג. אם תתבצע עסקה, יקיימו בית"ר ירושלים וראשון לציון קשרי גומלין, כפי שמתנהלים בין מכבי תל אביב ובית"ר ת"א רמלה

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

האם הפועל ראשון לציון בכדורגל בדרך להפוך לקבוצה בעלת קשרי גומלין עם בית"ר ירושלים, ממש כפי שעשתה מכבי תל אביב בשנים האחרונות עם קבוצת בית"ר תל אביב רמלה?

לוואלה! ספורט נודע כי בתקופה האחרונה מתקיימות שיחות למכירת הפועל ראשון לציון לעודד חוגג, אחיו של בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג. בעלי בית"ר בעצמו מעורב בשיחות שמתנהלות, אך מאחר שהוא אינו יכול להיות בעלים של שתי קבוצות, המטרה היא שהפועל ראשון לציון תעבור מידיו של אייל ברקוביץ' לידיו של עודד חוגג ומכאן תיפתח מערכת של קשרי גומלין בין הקבוצה מהבירה להפועל ראשון לציון.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מעוניין במהלך. משה חוגג/יוסי ציפקיס

על פי הידוע, חוגג מאוד מעוניין במהלך ומנסה לקדם אותו אל מול אחיו, אך עדיין לא מדובר בהחלטה אישית שלו אלא ברצון של איש העסקים לרכוש את ראשון לציון ולהיות הבעלים שלה. גורם המעורה בפרטים סיפר כי עודד חוגג, שהיה שותף עם משה חוגג בהקמה של חברת mobli, חושש קצת מהפרסום הנלווה להפיכת אדם לבעלי קבוצת כדורגל, אך הוא גם מבין שלהיות בעלים של הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית לא מתקרב מבחינת חשיפה תקשורתית למה שעובר חוגג מאז רכש את בית"ר ירושלים.

בכל אופן, עתידה של הפועל ראשון לציון תלוי גם בעתידו של אייל ברקוביץ' שעדיין לא השיב על הצעת מכבי חיפה למינויו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. אם ברקוביץ' ייקח את התפקיד בחיפה, הוא לא יוכל לשמש כבעלים של הפועל ראשון לציון וזו עוד סיבה לכך שהקבוצה נמצאת על המדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully