וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו ניצחה 0:2 את ליון ורחוקה חמש נקודות מהקו האדום

הקבוצה מהנסיכות חיברה לראשונה העונה שני ניצחונות: ז'לסון מרטינס שוב כבש, רוני לופס הכפיל וממפיס דפאי החטיא פנדל עבור המדורגת שלישית. 1:1 בין ראן למארסיי, ריימס ממשיכה להפתיע

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של אתלטיקו מדריד בליגת האלופות

המחזור ה-26 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם התרחקותה של מונאקו מהקו האדום אחרי 0:2 ביתי על ליון המדורגת שלישית. ראן, הנציגה היחידה שנותרה לצרפת בליגה האירופית, סיימה ב-1:1 מול מארסיי, שחזרה למקום החמישי אחרי שראתה את ריימס חולפת על פניה לשעתיים עם 2:4 במונפלייה. נאנט גברה 0:1 בדרבי על בורדו וטולוז חילצה 1:1 מקון.

ז'לסון מרטינס שחקן מונאקו (מימין) עם ג'יבריל סידיבה. רויטרס
כובש משחק שלישי ברציפות. ז'לסון מרטינס/רויטרס

מונאקו - ליון 0:2

הקבוצה מהנסיכות חיברה לראשונה העונה שני ניצחונות, סופרת ארבעה משחקים ללא הפסד ורחוקה כבר חמש נקודות מהקו האדום, מתחתיו בילתה לא מעט בתקופת תיירי הנרי. ליון הגיעה עייפה לאחר ה-0:0 מול ברצלונה, הקפטן נביל פקיר נעדר בגלל פציעה והמגן השמאלי מרסאל נפצע והוחלף בדקה ה-12. שש דקות לאחר מכן, המושאל הפורטוגלי ז'לסון מרטינס הכניע את בן ארצו אנתוני לופס בבעיטה חדה וחגג שער שלישי ברציפות. בדקה ה-27 הגיע השער השני של מונאקו, וגם הוא היה שייך לפורטוגלי. רוני לופס חטף כדור ללאו דובואה סמוך למחצית המגרש ומשם דהר לבדו והצליח לגלגל אל הרשת מזווית קשה. ליון איבדה גם את מרטן טרייה שנפצע והוחלף בדקה ה-39, ורשמה הפסד חוץ שני רצוף שמותיר אותה במקום השלישי - מרחק חמש נקודות מליל השנייה. ממפיס דפאי יכול היה לקטוע בצורת ארוכה עם פנדל בדקה ה-71, אבל דניאל סובאשיץ' הדף את הבעיטה והשאיר את ההולנדי עם 1,388 דקות ללא שער בכל המסגרות.

ממפיס דפאי שחקן ליון מאוכזב. רויטרס
הבצורת נמשכת. ממפיס דפאי המאוכזב לאחר החמצת הפנדל/רויטרס
שחקני מונאקו חוגגים עם השוער דניאל סובאשיץ'. רויטרס
הזכיר שהוא שוער פנדלים מצוין. דניאל סובאשיץ'/רויטרס

ראן - מארסיי 1:1

האורחת נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל חזרה למקום החמישי בזכות הפרש שערים טוב יותר מזה של ריימס. ראן הגיעה אחרי ההישג המרשים שלה והעלייה לשמינית גמר הליגה האירופית בזכות ניצחון החוץ 1:3 על בטיס, הובילה בזכות נגיחה של בנז'מן אנדרה בדקה השביעית, אבל העייפות מנעה ממנה לשמור על היתרון. מארסיי הוציאה קרן קצרה בדקה ה-56 ופלוריאן תובאן הרים לעבר ואלר ז'רמן שנגח את השוויון. המגן השמאלי ז'ורדן אמאבי הורחק משורות מארסיי בתוספת הזמן.

שחקני ריימס חוגגים. רויטרס
ממשיכים להפתיע. שחקני ריימס/רויטרס

מונפלייה - ריימס 4:2

הפתעת העונה בצרפת רשמה ניצחון היסטורי מבחינתה בסטאד דה לה מוסון ובילתה במקום החמישי למשך שעתיים. מונפלייה חזרה הביתה אחרי החמישייה שספגה מפריס סן ז'רמן, אבל ההגנה שלה קרסה פעם נוספת. הילטון הוותיק דווקא בישל לבלם הנוסף דניאל קונגרה שכבש בדקה השישית, אבל רמי אודן הפציץ את השוויון בדקה ה-27 וארפן זנלי השלים מהפך מהנקודה הלבנה בדקה ה47. גאטן לאבורד השווה עבור מונפלייה בדקה ה-55, אלא שריימס עקצה עם מתפרצת של אודן שהשלים צמד (70) וחתמה עם שיתוף פעולה בין המחליפים, כשמוסא דומביה פרץ בימין והכין לפאבלו צ'באריה הארגנטינאי (88). משחק עשירי ברציפות ללא הפסד לריימס, משחק חמישי ללא ניצחון למונפלייה.

משחקים נוספים

נאנט - בורדו 0:1
לנאנט: ניקולא פלואה (51)

טולוז - קון 1:1
לטולוז: מקס גראדל (91). לקון: אנזו קריבלי (45), איסמעאל דיומאנדה הורחק (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully