וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ניר ביטון פתח בהרכב סלטיק לראשונה מאז פברואר 2018

אחרי יותר משנה, הקשר שיחק 84 דקות בהרכב והיה שותף ל-1:4 של המוליכה הסקוטית על מאת'רוול. 90 דקות לאלטמן בהפסד פנאתינייקוס, תיקו לרפאלוב, הפסד בכורה לזלצבורג ללא דאבור

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנור סולומון בימיו הראשונים בשחטאר דונייצק

ניר ביטון פתח הערב (ראשון) בהרכב סלטיק, לראשונה מאז 3 בפברואר 2018. הקשר הישראלי חזר לאחרונה מפציעה ארוכה ושותף כמה פעמים כמחליף, אבל הפעם קיבל את הקרדיט מברנדן רוג'רס ושיחק 84 דקות ב-1:4 הביתי על מאת'רוול. סקוט סינקלייר כבש ראשון (31), אודסון אדואר הוסיף צמד (37 ו-87) ואוליבר ברק החליף את ביטון וחתם בתוספת הזמן. סלטיק עם שמונה נקודות יתרון בפסגת הליגה הסקוטית.

* עומרי אלטמן השלים 90 דקות בהרכב פנאתינייקוס, שהפסידה 2:0 בחוץ לפאניוניוס ונותרה במקום השישי עם 31 נקודות אחרי 22 מחזורים. אלטמן כבש במחזור הקודם, בהופעה הראשונה שלו בהרכב (0:1 על אסטרס טריפוליס), והפעם השלים 90 דקות לראשונה מאז התאושש מהפציעה הקשה שהשביתה אותו יותר מ-10 חודשים.

ניר ביטון שחקן סלטיק (מימין) מול ג'ון מקגין שחקן היברניאן. רויטרס
פותח אחרי תקופה ארוכה. ניר ביטון/רויטרס

* ליאור רפאלוב שיחק 84 דקות בהרכב אנטוורפן, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול גנק, מוליכת הליגה הבלגית. אנטוורפן רביעית ובמרחק 12 נקודות מהפסגה.

* מונס דאבור נותר על הספסל ולא שותף בהפסד הליגה הראשון של רד בול זלצבורג העונה - 2:0 בחוץ לראפיד וינה. זלצבורג מובילה את הטבלה האוסטרית עם יתרון של 11 נקודות על פני לאסק לינץ אחרי 19 מחזורים.

* בוריס קליימן חזר לשערה של פראלימני והשלים 90 דקות יחד עם שובל גוזלן בהפסד החוץ 3:0 לא.א.ק לרנקה. פראלימני נמצאת במקום ה-10 (מתוך 12) עם 17 נקודות אחרי 22 מחזורים.

* אלי בבייב פתח בהרכב סומגאיט, שהפסידה 1:0 בבית לזירה וירדה למקום האחרון בליגה האזרית. אמיר עגייב ישב על הספסל ולא שותף.

* קני סייף לא נכלל בסגל של פרד רוטן, כאשר אנדרלכט סיימה ב-2:2 ביתי מול סגנית המוליכה קלאב ברוז' במחזור ה-27 בליגה הבלגית. אנדרלכט במקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully