וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "יום אחד יבוא מישהו יותר טוב וישבור את השיא שלי"

כוכב פריס סן ז'רמן הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-50 שערי ליגה בליגה הבכירה בצרפת: "אני משחק כדי ליהנות ולשבור שיאים"

רויטרס

קיליאן אמבפה הפך אמש (שבת) לשחקן הכי צעיר שמגיע ל-50 שערים בליגה הצרפתית הבכירה. החלוץ הצעיר כבש צמד ב-0:3 של פריס סן ז'רמן על נים והעלה את מאזן השערים שלו בליג 1 ל-51. האלופה הגדילה את הפער מליל השנייה ל-17 נקודות והאליפות נראית בדרך לעיר האורות.

העונה יש לכוכב שבדצמבר האחרון חגג את יום הולדתו ה-20, 22 שערים ב-20 הופעות. אמבפה היה השחקן היחידי משורת "הכוכבים" שכן שיחקו (קבאני, די מריה וקימפמבה הצטרפו לניימאר הפצוע ביציע), ומאמנו תומאס טוכל שם בו את מבטחו כדי לא להיות מופתע על ידי נים הצנועה ולא התאכזב. "אני חושב שיום אחד יבוא מישהו יותר טוב ממני וישבור את השיא שלי" אמר החלוץ.

המחצית הראשונה התאפיינה ביכולת פושרת של האלופה ובפסילת שני שערים של אמבפה בזכות ה-VAR שתפס את הצעיר כובש את אחד השערים בעזרת ידו בסגנון דייגו מראדונה. החלוץ הצטרף לחגיגה כשכבש בדקה ה-69 ובתוספת הזמן הוסיף שער שקבע את תוצאת המשחק.

"אני משתפר ועובד קשה בכל אימון כדי להגיע ליכולת הזו וכדי לא לאכזב את חבריי לקבוצה", אמר אמבפה ששבר את שיאו של יאניק סטופירה (הגיע ל-50 שערי ליגה חודש לפני גיל 21 ב-1982 במדי סושו). החלוץ הוסיף: "כדורגל זה כיף, כל יום אתה צריך לשאוף להוציא מעצמך את המיטב. לכבוש שערים ולשבור שיאים זה מה שמניע אותי".

אמבפה מדורג שני במירוץ אחר "נעל הזהב" - הפרס שמוענק לכובש המצטיין באירופה - עם 44 נקודות (שתי נקודות לכל שער). מי שמקדים אותו הוא כמובן ליאונל מסי, לו יש 50 נקודות.

שחקן פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה. רויטרס
נהנה. אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully