וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בצורת של 4 שנים: בלינדה בנצ'יץ' זכתה בטורניר דובאי

השוויצרית בת ה-21 גברה 3:6, 6:1, 2:6 על פטרה קביטובה, והשלימה ניצחון רביעי רצוף על שחקנית טופ-10. ציציפאס יפגוש את קוקושקין בגמר מארסיי

הטניסאית השווייצרית בלינדה בנצ'יץ'. רויטרס
כמה זה מתוק. בנצ'יץ' והגביע/רויטרס

בלינדה בנצ'יץ' השוויצרית סיימה היום (שבת) בצורת של ארבע שנים, כשגברה 3:6, 6:1, 2:6 על פטרה קביטובה בגמר דובאי (סך פרסים 2.8 מיליון דולר) וזכתה בתואר. הניצחון העניק לבנצ'יץ' בת ה-21 גם 520 אלף דולר, אבל גם ניצחון ראשון על קביטובה, שרק בחודש שעבר הביסה אותה בשתי מערכות באליפות אוסטרליה. הניצחון גם היה הניצחון הרביעי ברציפות של בנצ'יץ' על שחקנית טופ-10, אחרי שגברה השבוע על אריאנה סבאלנקה, סימונה האלפ ואלינה סביטולינה בדרך לתואר.

"זה לא ייאמן, זה מדהים, אני לא מאמינה", אמרה בנצ'יץ' אחרי הניצחון, שהעניק לה תואר WTA ראשון מאז הזכייה בטורונטו ב-2015, "אני כל כך שמחה מהעקביות שלי אחרי הניצחונות". קביטובה, מנגד, המשיכה להיראות לא יציבה, רשמה רק 53 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה שלה, והודתה ש"לאורך כל הטורניר התקשיתי בהגשה, שיחקתי יותר מדי נקודות על הסרב השני". בנצ'יץ', שהשלימה את הניצחון תוך שעה ו-43 דקות, היא השוויצרית הראשונה שזוכה בתואר מאז מרטינה הינגיס ב-2001. היא צפויה לעלות מהמקום ה-45 ל-23 בעולם.

* סטפנוס ציציפאס העפיל לגמר טורניר מארסיי בניסיון לזכות בתואר השני שלו בקריירה, אחרי שגבר 6:7 (1), 2:6 על דויד גופן. היווני יפגוש בגמר את מיכאיל קוקושקין, הקזאחי בן ה-31, שניצח 4:6, 4:6 את אוגו הומבר הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully