וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל בני נופה מסגל הנבחרת, עודד קטש: "גאים שהגענו למשחק האחרון עם צ'אנס"

23.2.2019 / 18:56

זוסמן וג'ייק כהן הצטרפו לקראת המשחק המכריע (א', 17:00, ספורט 5). מילוטינוב, ראדוליצה ולוצ'יץ' הצטרפו לסגל הסרבי

צילום: איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תפגוש מחר (ראשון, 17:00, ספורט5) את נבחרת סרביה בבלגרד למשחק שבסיומו היא יכולה לחזור לאליפות העולם לראשונה מאז שנת 1986. כדי לעשות זאת, תצטרך ישראל לנצח את סרביה, ולקוות שגאורגיה תפסיד במשחק המקביל לאסטוניה, אחרת תצטרך הנבחרת לנצח ב-22 הפרש או יותר.

היום ערכה ישראל את האימון המסכם שלה לקראת המשחק בהיכל פיוניר שיהיה מחר מלא לחלוטין, לאחריו החליט קטש על הסגל המלא, ממנו נופה גיל בני ואליו צורפו ג'ייק כהן ויובל זוסמן: יפתח זיו, יובל זוסמן, בר טימור, גולן גוט, רפי מנקו, גיא פניני, ג'ייק כהן, דני אבדיה, טי ג'יי קליין, איתי שגב, תומר גינת ועידן זלמנסון.

החל מאמש נחתו בבלגרד שחקני היורוליג שיחזקו את הסרבים - ניקולה מילוטינוב מאולימפיאקוס ו-ולדימיר לוצ'יץ' מבאיירן מינכן. השלושה מצטרפים למילוש תיאודוסיץ' ששיחק בהפסד המפתיע של סרביה נגד אסטוניה שלשום. הסגל המלא: מילוש תאודוסיץ', מרקו סימונוביץ', סטיבן ילובץ', מילנקו טפיץ', דראגן מילוסבלייביץ', מירוסלב ראדוליצה, סטפן בירצ'ביץ', ולדימיר לוצ'יץ', ניקולה מילוטינוב, אילייה דוקוביץ', אלכסה אברמוביץ', דג'ורג'ה גאגיץ'.

"אני ושאר הצוות גאים שאנחנו מגיעים למשחק האחרון שיש לנו הזדמנות", אמר עודד קטש בפתח האימון המסכם, "חשוב מאוד מחר לעשות משחק טוב כדי לסיים את הקמפיין כמו שצריך, רוצים לנצח. ברור לכולם כמה קשה הולך להיות המשחק הזה, הם הביאו את כל השחקנים הבכירים. משימה קשה מאוד. הם כבר קיבלו חיזוק, שלושה שחקני יורוליג, אנחנו יודעים על מילוטינוב, מיצ'יץ' ולוצ'יץ' ונראה מה יהיה עם השחקנים של פנרבחצ'ה שאולי יגיעו. נצטרך לחכות עד אחרי האימון. לא משנה באיזה סגל הם יהיו, כבר עכשיו ברור לכולם שמדובר במשחק מאוד קשה".

על המשימה הצפויה לשחקנים שלו אמר קטש: "אנחנו צריכים לבוא מאוד מרוכזים, לשמור על הכדור, לא לתת להם לרוץ ולמנוע את הנקודות הקלות אם זה במשחק מעבר או בריבאונד התקפה. אחרי זה גם במשחק העומד יש לנו אתגר, עומד מולנו אחד מהפיקנרולרים הכי טובים באירופה, שני גבוהים דומיננטיים, צריך לשמור על הפוסט מאוד טוב. נצטרך להביא את ההגנה הטובה שלנו כדי להיות במשחק. אין יותר מדי מה להכין, חלק מהשחקנים הצעירים יחוו התרגשות אבל זה חלק מהעניין, וזה חלק מהעניין שהם נמצאים כאן, גם כדי לחוות".

שחקני נבחרת ישראל עם המאמן עודד קטש. איגוד הכדורסל
אתגר קשה מאוד. קטש והשחקנים/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully