וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות העולמית: "אשאף לכך שישראל תארח בעתיד גם תחרות בסבב המקצועני בסנוקר"

23.2.2019 / 15:45

ג'ייסון פרגוסון הופתע מתנאי האירוח הגבוהים של אליפות אירופה בסנוקר לחובבים הנערכת באילת: "אני מוקסם מהעיר ומהתנאים של האליפות"

כוכבי הסנוקר רוני אוסליבן ומארק סלבי לא נמצאים באילת, אבל יו"ר התאחדות הביליארד והסנוקר העולמית ג'ייסון פרגוסון, סיפר היום (שבת) כי הוא מאוד מרוצה ואפילו מופתע מתנאי האירוח הגבוהים של אליפות אירופה בסנוקר לחובבים שנערכת במלון "U מג'יק פאלאס" באילת. פרגוסון הבריטי הגיע אמש לראשונה לישראל והצטרף אל יו"ר ההתאחדות האירופית לביליארד ולסנוקר הצרפתי מקסים קסיס וליו"ר הישראלי שרון מזרחי.

"אני מתבייש לומר שזו הפעם הראשונה שלי בישראל ואני מוקסם מהעיר המארחת אילת ומהתנאים של האליפות כאן", אמר פרגוסון שמנהל את הסנוקר העולמי ברמה המקצוענית. "אני מתחייב שאשאף לכך שישראל תארח בעתיד גם תחרות בסבב המקצועני בסנוקר. אין שום סיבה לא לעשות את זה כאן בישראל אחרי שאני רואה את אליפות אירופה כאן".

פרגוסון סיפר כי היה מאוכזב לקבל אתמול את ההודעה כי גם באולימפיאדת פריס 2024 לא יתקיימו תחרויות בסנוקר. "לא ציפיתי לקבל את ההודעה הזו כעת. נאמר לנו שההחלטה תתקבל לקראת הקיץ אבל נתמודד עם המציאות ונתחיל לקדם את הסנוקר לקראת אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028. יש לסנוקר את כל מה שצריך כדי להפוך לספורט אולימפי. הוא תחרותי, מכוון לשני המינים, מצולם נהדר והוא ספורט עם הרבה עניין ומתח".

שרון מזרחי יו"ר איגוד הביליארד והסנוקר בישראל (מימין) עם ג'ייסון פרגוסון יו"ר התאחדות הביליארד והסנוקר העולמית. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
מוקסם מהעיר אילת ומהתנאים. ג'ייסון פרגוסון, משמאל, עם שרון מזרחי/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

הבוקר כאמור נפתחה האליפות באופן רשמי אחרי שבמשך השבוע החולף התקיימו התחרויות לפי גילאים. תחילה אליפות עד גיל 18 ובהמשך עד גיל 21.

מהבוקר החלו 125 ספורטאים להתחרות על התואר שיקנה מלבד פרס של 5000 יורו למנצח, גם כרטיס כניסה לסבב המקצועני העולמי לשם שייכים 128 הטובים ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • סנוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully