וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן: "תמיד ממעיטים בערכו של השחקן הישראלי"

22.2.2019 / 21:44

ישראל ערכה אימון ראשון בבלגרד לקראת המשחק נגד סרביה בראשון כשגם שחקני מכבי תל אביב הצטרפו מההפסד למילאנו. מילוטינוב צפוי לשחק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל קיימה הערב (שישי) אימון ראשון באולם הפיוניר המפורסם בבלגרד לקראת המשחק הגורלי במוקדמות אליפות העולם נגד נבחרת סרביה ביום ראשון (17:00). הנבחרת של עודד קטש חייבת לנצח את הסרבים אם היא רוצה לעלות לאליפות שתיערך בקיץ, אך כדי שכל ניצחון יספיק לה תצטרך שנבחרת אסטוניה תנצח במקביל את גאורגיה, אחרת ישראל תצטרך להביס את סרביה ביותר מ-22 הפרש.

מי שחברו היום לשחקני הנבחרת הם שחקני מכבי תל אביב יובל זוסמן וג'ייק כהן ששיחקו אמש בהפסד למילאנו. "לא הכי כיף להפסיד, לא ישנו הרבה בלילה, אבל עושים את המיטב בשביל הנבחרת", אמר זוסמן בפתח האימון הערב, "באנו בשתי טיסות, ישנו רק שלוש שעות בלילה, קצת במטוס, טיפה זמן לנוח בצהריים וכרגע אנחנו מרוכזים. בסופו של יום אנחנו מקצוענים, יודעים מה אנחנו עושים. אני וג'ייק מכירים את השיטה של עודד, יודעים את רוב צורת המשחק שלו, נתחבר מהר לאנשים ונבוא מוכנים".

רק לאחר אימון הערב מחר יודיע עודד קטש מי יהיו ה-12 שיתלבשו לקראת המשחק נגד סרביה: "הייתי מופתע מהתוצאה של הנבחרת, אבל בעיניי תמיד ממעיטים בערכו של השחקן הישראלי, והוא מוכיח אחרת, גם באליפויות אירופה אנחנו יכולים לראות את זה. שמח שניצחנו ושמח שיש לנו צ'אנס עכשיו", אמר זוסמן והוסיף לקראת יום ראשון: "ננסה לבוא הכי מרוכזים שאפשר, להתרכז כמה שיותר בנו ולא באוהדים, ננסה להיות הכי טובים שאנחנו יכולים".

בסרביה מעריכים שיותר מ-7,000 אוהדים, המספר הרשמי של המקומות שקיימים בהיכל הפיוניר, ידחפו את הנבחרת לקראת המשחק ביום ראשון. מלבד מילוש תיאודוסיץ', ששיחק בהפסד המאכזב לאסטוניה ביום ראשון, גם ניקולה מילוטינוב סנטר אולימפיאקוס יעמוד לרשותו של סשה ג'ורג'ביץ' וההערכות הן שגם ניקולה קליניץ' ומרקו גודוריץ' מפנרבחצ'ה יחברו, אך עדיין לא קיים אישור רשמי. גם הסגל הסופי של הסרבים למשחק ייחשף מחר בישיבה הטכנית בין הנבחרות.

שחקני נבחרת ישראל תמיר בלאט, יובל זוסמן חוגגים. קובי אליהו
הפעם ייאלץ להסתדר ללא תמיר בלאט לצידו. זוסמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully