וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט קראפט נעצר והואשם בשידול לזנות

שערוריית ענק בספורט האמריקאי: המשטרה בפלורידה טוענת כי בידיה ראיות וידיאו לפיהן הבעלים של האלופה ניו אינגלנד פטריוטס קיבל שירותי מין במכון עיסוי אסייתי בשני מקרים. קראפט נעצר יחד עם 24 אנשים נוספים במבצע רחב

רוברט קראפט בעלי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
הסתבכות רצינית. קראפט בחגיגות האליפות לפני כשלושה שבועות/AP

שערורייה גדולה בספורט האמריקאי: הבעלים היהודי של אלופת הסופרבול הטרייה ניו אינגלנד פטריוטס ואחד האנשים החזקים ב-NFL בשני העשורים האחרונים, רוברט קראפט, נעצר ומואשם בשני סעיפים של שידול לזנות.

במסיבת עיתונאים שקיימה היום (שישי) משטרת ג'ופיטר, פלורידה (עיר השוכנת באזור מיאמי), מסר מפקד המשטרה כי קיימת ראיית וידיאו שמראה את קראפט מעורב בשני מעשי מין במכון עיסוי מקומי. יחד עם קראפט נעצרו עוד 24 אנשים במבצע העוקץ הזה והמשטרה טוענת שמכון העיסוי "אורצ'ידס אוף אסיה ספא" שימש למעשה כמקום למעשי זנות וסחר בבני אדם.

במסגרת החקירה הצליחה המשטרה להביא לסגירתם של עשרה מכונים דומים באזור. מפקד המשטרה טען כי רבות מהעובדות במכוני הספא הללו הגיעו מסין עם ויזות שהייה זמניות ומתוך אמונה שממתינה להם בארצות הברית משרה לגיטימית, אך עם הגעתן אולצו לספק שירותי מין במכונים השונים.

קראפט בן ה-77 היה נשוי במשך קרוב ל-50 שנים למיירה, שהלכה לעולמה ב-2011. הוא מחזיק בפטריוטס מאז רכש אותם תמורת 172 מיליון דולר ב-1994 ובהובלתו, הפכה למצליחה ביותר בספורט האמריקאי במילניום הנוכחי, תוך שהיא זוכה בשש אליפויות, האחרונה שבהן לפני כשבועיים וחצי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully