וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השנה: אולסטאר ליגת העל יתקיים ביד אליהו

מנהלת הליגה הכריזה על פתיחת מכירת הכרטיסים לאירוע שיתקיים ב-12 באפריל, במהלך חופשת הפסח, בשעה 13:00, כשהמטרה היא למלא את ההיכל כפי שנעשה בעונה שעברה. האירוע יתקיים זו השנה התשיעית ברציפות

ONE

אולסטאר 2019 של ליגת העל בכדורסל יתקיים ביום שישי, ה-12 באפריל, בשעה 13:00 בצהריים ביד אליהו. המשחק יתקיים במהלך חופשת חג הפסח, כשבמנהלת הליגה, שהכריזו על פתיחת מכירת הכרטיסים לאירוע, מעריכים שכמו בעונה שעברה, גם העונה יוכלו למלא את יד אליהו כשכבר 2000 כרטיסים נמכרו במכירה מוקדמת. כמיטב המסורת, נבחרת הישראלים תתמודד מול נבחרת הזרים, כשהמשחק ילווה בתחרויות המסורתיות שיכתירו את אלופי תחרות השלשות וההטבעות של הליגה לעונת 2018/19.

זוהי השנה התשיעית ברציפות לקיומו של האולסטאר במתכונתו הנוכחית ועד היום נערך משחק הכוכבים בגן נר, חיפה, אשקלון, באר שבע, חולון ואילת. בעונה שעברה נקבע שיא כל הזמנים במשחק אולסטאר בישראל: 11,000 צופים, כאשר כל הכרטיסים נמכרו מראש. גם השנה, גולשי וגולשות אתר המנהלת יבחרו את משתתפי הנבחרות באולסטאר, כבר מהיום ניתן לבחור את השחקנים באתר הרשמי של הליגה או ביישומון.

בשנתיים האחרונות ניצחה במשחק נבחרת הזרים, אבל מאזן כל הזמנים עומד על 3:5 לזכות נבחרת הישראלים. בכל המשחקים עד היום עברו שתי הקבוצות את סף 100 הנקודות והתוצאה הממוצעת עומדת על 122.4 לנבחרת הישראלים לעומת 120.4 לנבחרת שאר העולם.

פרט לכדורסל, ילווה האירוע כרגיל בהפעלות רבות לילדים ולמבוגרים ביציע. זמרת השנה עדן בן זקן תככב במחצית המשחק בהופעה מלאה שתכלול את מיטב להיטיה. כוכב אורח באולסטאר יהיה הכישרון העולה, יהונתן מרגי, והמנחים יהיו עומר חזן וקים אור אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully