וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף זמני לכריס ג'ונסון: הפועל ירושלים החתימה את דמיטריוס קונגר

22.2.2019 / 13:42

מחזיקת הגביע הודיעה על צירופו של אקס הפועל תל אביב לחודש וחצי הקרובים והוא ישחק רק באירופה. המטרה: לעבות את עמדת הסמול פורוורד עד חזרתו של ג'ונסון

ONE

הפועל ירושלים חשה חשופה לאור השבתתו של כריס ג'ונסון לשישה שבועות, בעקבות ניתוח הארתרוסקופיה שעבר בברכו, והחתימה היום (שישי) את דמיטריוס קונגר על חוזה קצר טווח לחודש וחצי - עם אופציה להארכה עד תום העונה. הוא ישחק רק באירופה.

קונגר (28, 1.98) שיחק במחצית השנייה של עונת 2015/16 תחת שרון אברהמי הפועל תל אביב, וב-20 הופעות בישראל הספיק לפגוש את ירושלים שבע פעמים - שתיים מהן בליגה הסדירה ועוד חמש בסדרת רבע גמר הפלייאוף בין השתיים. הוא העמיד ממוצעים של 8.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים.

לאחרונה השלים את העונה בליגה האוסטרלית, שבמסגרתה תרם 11.7 נקודות ו-4.8 ריבאונדים במדי אדלייד. גם אשתקד הוא נקט באופן דומה: לאחר סיום העונה ב-NBL, המריא לאירופה והיה חלק ממשי ההישרדות של בדאלונה בליגה הספרדית.

בירושלים החליטו לעבות את מצבת הפורוורדים לקראת פתיחת שלבי הנוקאאוט בליגת האלופות, שבמסגרתה יפגשו את נפטונאס קלאיפדה בשמינית הגמר. ג'ונסון צפוי להחמיץ גם את המפגש הכפול עם טנריפה ברבע הגמר, אם וכאשר שתי הקבוצות יעפילו אליו.

"ההחתמה של דמיטריוס היא המשך ישיר להצהרה שלנו על הרצון להתמודד על כל התארים", אמר המאמן עודד קטש. "נוצר צורך לחזק את עמדות הפורוורד לקראת שלבי ההכרעה בצ'מפיונס ליג עקב הפציעה של כריס. קונגר, מעבר ליכולותיו המוכרות כשחקן, כבר הוכיח שהוא מסוגל להשתלב בתוך מערכת שרצה ביחד תקופה ארוכה ולתת את שלו. אני סומך עליו ומאמין שכך יהיה גם אצלנו".

עוד בנושא:

לנזל סמית' ג'וניור שוחרר מהפועל אילת
קרון ג'ונסון חתם בהפועל באר שבע

שחקן אדלייד, דמיטריוס קונגר. GettyImages
חוזר לישראל. קונגר במדי אדלייד האוסטרלית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully