וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קרון ג'ונסון חתם

21.2.2019 / 10:13

הגארד האמריקאי (28, 1.85), שפתח את העונה בפיסטויה האיטלקית ועוזב בשל מצוקה כלכלית, חבר לסגל של רמי הדר לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים בשל העובדה כי סמאג'ה כריסטון עדיין רחוק מחזרה לפעילות

ONE

הפועל באר שבע/בני שמעון החתימה את הרכז האמריקאי קרון ג'ונסון, שעזב את פיסטויה האיטלקית שקרסה כלכלית. ג'ונסון יחבור לסגל של רמי הדר לקראת המשחק הבא בליגה נגד הפועל ירושלים ביום רביעי הקרוב.

ג'ונסון (28, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטת בלמונט משנת 2013 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בניו זילנד ברייקרס מהליגה האוסטרלית. המשך הקריירה שלו כללה עונה מצוינת בלודוויסבורג הגרמנית, אליה חזר בעונה שעברה, שנה ברואן הצרפתית ועונה בגורניץ' הפולנית. את העונה הנוכחית פתח בפיסטויה, שכאמור התמוטטה כלכלית והחלה לשחרר את כל שחקניה. ג'ונסון רשם ב-17 משחקים בקבוצה 13.1 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים בממוצע.

הגעתו של ג'ונסון היא פועל יוצא ממצבו של סמאג'ה כריסטון, הגארד האמריקאי שפתח את העונה בצורה נפלאה במדי באר שבע, ונפצע בתחילת דצמבר. כריסטון שב לארצות הברית לתקופה בת חודשיים וחזר לאחרונה לישראל, אך הוא עדיין רחוק מכשירות. במועדון החליטו לצרף שחקן במקומו, כשכריסטון ימשיך את ההחלמה שלו במקביל בבירת הנגב.

קרון ג'ונסון. GettyImages
יגיע? קרון ג'ונסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully