וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 40,000 איש השתתפו במרתון תל אביב, סמואל גטסו ניצח

העיר לבשה חג לכבוד המרתון ה-11, גטסו עצר את השעון על 02:14:30. אמיר רמון סיים במקום החמישי המכובד. מרגרט נגוי מקניה ניצחה אצל הנשים

דמי סמואל גטסו מרתון תל אביב. תומר פדר, עיבוד תמונה
שלישיית הראשונים אצל הגברים/עיבוד תמונה, תומר פדר

המרתון ה-11 של תל אביב התקיים הבוקר (שישי) ברחבי העיר עם מספר שיא של למעלה מ-40 אלף משתתפים מכל הגילאים. מזג אוויר אביבי קיבל את הרצים, כאשר במקצה הגברים המנצח הגדול היה סמואל גטסו מאתיופיה שעצר את השעון על 02:14:30 שעות. סנגרד צ'ריוט מקניה סיים שני וזקיאל קיפרופ סיים שלישי. בקרב הישראלים, אמיר רמון סיים במקום החמישי הכללי המכובד עם זמן מצוין של 02:30:07.

אצל הנשים, מרגרט נגוי מקניה סיימה ראשונה עם זמן של 02:40:25 שעות, אלכסנדרה קלנובה מרוסיה סיימה שנייה וביקאה מרצי השלימה את הפודיום.

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, בירך את הזוכים והעניק להם את הפרסים הכספיים. המרתון כלל השנה 5 מסלולים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד לנכים. כבכל שנה גם השנה הושם דגש רב על עמדות המים, משקאות איזוטונים וג'לים שנועדו לאזן את רמת המלחים בגופם של הרצים במרחקים הארוכים. המרתון נחתם בהפנינג ענק בחניון גני יהושע (מול גני התערוכה) שכלל מוזיקה, מתחם VIP, וחגיגת מרתון גדולה.

אמיר רמון מרתון תל אביב. תומר פדר, אתר רשמי
סיים במקום החמישי המכובד. אמיר אורן/אתר רשמי, תומר פדר
מרגרגט נגוי אלכסנדרה קלנובה. תומר פדר, עיבוד תמונה
ניצחו אצל הנשים. נגוי וקלנובה/עיבוד תמונה, תומר פדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully