וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן זעם על השופט: "אסור לו לשפוט במשחקים שלנו יותר"

כוכב יוסטון, שיצא בשש עבירות כמו גם כריס פול, תקף את מייק פורסטר: "הוא יהיר. זה מגמתי נגדנו ומישהו צריך לבדוק את זה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי פגרת אולסטאר ארוכה, ליגת ה-NBA חזרה הלילה (בין חמישי לשישי) וסיפקה משחק אחד גדול ודרמטי במיוחד שבו הלייקרס חזרו מפיגור 19 בבית לניצחון על יוסטון. ג'יימס הארדן אומנם המשיך את רצף משחקי ה-30 ומעלה שלו כשסיים עם 30 נקודות בדיוק, אבל חווה משחק די טראומטי. האיש והזקן בא בטענות קשות לשופט סקוט פורסטר ששרק נגדו ארבע עבירות תוקף, כולל עבירה שישית שהוציאה אותו מהמשחק ברגע קריטי כשנותרו דקה הו-24 שניות לסיום המשחק בו ניצחו הלייקרס 106:111.

ג'יימס הארדן יוסטון. AP
רתח על השיפוט וצפוי לקבל קנס כבד. ג'יימס הארדן/AP

השריקה הזו אגב נעשתה על ידי מייקל סמית', אבל הארדן תקף בביקורת קשה את פורסטר שהיה השופט הראשי במשחק הזה. "זה סקוט פורסטר. אני אף פעם לא מדבר על שופטים או משהו כזה, אבל זה היה בוטה ויהיר מצידו", אמר הארדן שהוסיף: "אי אפשר לדבר איתו במהלך המשחק ואפילו לא מדובר בשריקה לעבירה השישית, מדובר באיך שהוא מתנהג. זה מתסכל. וכנראה הולכים לקנוס אותי, אבל בכנות, אני איש שקט. אבל זה היה אחד הדברים שאתה לא יכול שלא להביא את דעתך. אי אפשר לדבר עם שופט שמשרת את המשחק. אתה מיד מקבל טכנית. זה די עצוב".

אגב, זו ממש לא הפעם הראשונה שיוסטון מתלוננת על טעויות שיפוט של פורסטר נגדה. בעונה שעברה כריס פול התעמת עם השופט הזה אחרי ששרק לו עבירה טכנית נגד פורטלנד. פול יצא גם הוא בשש עבירות הלילה כשנותרו 33 שניות לסיום אחרי שהתנגש בברנדון אינגרם.

הארדן הזכיר את העובדה שפורסטר שפט גם בשניים מההפסדים של יוסטון בגמר המערב מול גולדן סטייט אשתקד וגם את ההפסד מול יוטה בחצי הגמר. "זה כבר מגמתי, ומשהו שצריך לבדוק אותו זה בטוח", הוסיף הארדן, "אין ספק שזה משהו אישי נגדנו. אני לא חושב שהוא צריך לשפוט במשחקים שלנו יותר, אומר את זה בכנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully