וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל מאמינים שניתן להדהים בסרביה: "נוסעים כדי לנצח שם"

22.2.2019 / 7:42

אחרי החזרה לחיים במוקדמות אליפות העולם בזכות ההפסד הסרבי באסטוניה והניצחון הביתי על גרמניה, מאמינים שחקני הנבחרת בנס. טי ג'יי קליין: "החבורה הזאת הראתה שהיא מסוגלת לבוא ולהלחם". יפתח זיו: "יהיה רועש וגועש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: תגובות הנבחרת אחרי הניצחון על גרמניה

נבחרת ישראל המשיכה את הקמפיין היפה שלה במוקדמות אליפות העולם כשגברה אמש (חמישי) בבית 77:81 על גרמניה. למרות שהופיעה ללא כמה מהשחקנים המובילים שלה בשנתיים האחרונות, ידעו השחקנים של עודד קטש להתעלות כשמעל כולם רושם טי ג'יי קליין הופעת בכורה טובה מאוד בנבחרת עם 14 נקודות. רפי מנקו ויפתח זיו הוסיפו 10 נקודות כל אחד, כשהכישרון הצעיר דני אבדיה רושם נקודה אחת ב-10 דקות לצד 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

הדרמה הגדולה הגיעה דווקא מטאלין. נבחרת אסטוניה, שכבר הודחה מהמוקדמות, הדהימה את סרביה והשאירה את ישראל עם סיכוי אחרון לעלות לאליפות העולם במשחק בבלגרד ביום ראשון (17:00). הנבחרת תהיה חייבת לנצח את סרביה כדי לעלות, כשאם נבחרת גאורגיה, שאמש איבדה סיכוי לעלות, תנצח את אסטוניה בבית, ישראל תהיה חייבת להביס את סרביה בבלגרד ב-22 הפרש ומעלה. הפסד של הגיאורגים, וישראל תעלה בכל ניצחון.

טי ג'יי קליין שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
בכורה חלומית בנבחרת. טי ג'יי קליין/יוסי ציפקיס

"זה היה מדהים להיות כאן, מהחברים שלי לקבוצה, המאמנים והקהל. זה פשוט ברכה בשבילי", סיכם טי ג'יי קליין את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים, "אנחנו צריכים להמשיך ככה גם בסרביה. החברים שלי לקבוצה מצאו אותי פנוי כל המשחק, צריך לתת את הקרדיט אליהם, הם עשו את העבודה קלה בשבילי. אנחנו נהיה מוכנים לסרביה, החבורה הזאת הראתה שהיא מסוגלת לבוא ולהלחם כשהיא עולה על המגרש, ואנחנו נראה את זה גם ביום ראשון".

יפתח זיו שקלע 10 נקודות והוסיף 5 אסיסטים נשמע מאושר: "לא באתי בשביל להוכיח, אני חושב שאני ראוי, אני לא צריך להוכיח שום דבר. הייתה התרגשות אבל כשעלינו על המגרש שיחקנו כמו גברים, וזה המשמעות של הניצחון הזה.

הגענו למשחק צמוד נגד גרמניה בדקות האחרונות, עם כל מה שקרה במשחק הקודם, הבנו שאנחנו צריכים לכפר על זה. עשינו ניצחון גדול. אני מקווה שנעשה את זה גם ביום ראשון, האולם יהיה רועש וגועש ונעשה הכל כדי לנצח. נגד סרביה אצטרך להוכיח שאני ראוי, ונבוא לנצח גם שם".

הנבחרת המריאה כבר הבוקר לבלגרד שם יחברו אליה שני שחקני מכבי תל אביב ג'ייק כהן ויובל זוסמן, ששיחקו אתמול עם קבוצתם נגד מילאנו. בסביבת הנבחרת קיימת אופטימיות רבה כי ניתן להפתיע את סרביה, למרות העובדה שמילוש תאודוסיץ' יהיה חלק מהסגל של הסרבים.

(סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן)

שחקני נבחרת ישראל יפתח זיו, גיא פניני. יוסי ציפקיס
רק הולך ומשתבח. גיא פניני/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully