וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לקראת הפועל חדרה: "הגיע הזמן שנייצר רצף ניצחונות"

21.2.2019 / 16:20

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק ביום בראשון: "שתי הקבוצות מבינות את חשיבות המשחק. מליקסון ערך אימון מלא ויהיה בסגל"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בוידאו: דוד רונזטל על בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ נגד הפועל חדרה ביום ראשון במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. מדובר במשחק מפתח על מקום בפלייאוף העליון, שכן הקבוצות נמצאות צמוד בטבלה (באר שבע במקום החמישי עם 32 נקודות, חדרה בשישי גם כן עם 32 אבל עם יחס שערים פחות טוב), והן יודעות שניצחון יוכל לקרב אותן מאוד אל הבטחת המקום בפלייאוף העליון כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר במסיבת העיתונאים: "שנה היינו פחות טובים, לא משנה נגד מי שיחקנו. אבל זה היסטוריה, אנחנו מתרכזים במה שקורה עכשיו. חדרה קבוצה טובה, שלא נמצאת סתם איפה שהיא נמצאת. אנחנו מצפים למשחק מאוד קשה. שתי הקבוצות מבינות את חשיבות המשחק ויגיעו מוכנות. הגיע הזמן שנייצר רצף ניצחונות".

שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון. סוכנות ג'יני
חוזר לעניינים. מאור מליקסון/סוכנות ג'יני

המאמן הוסיף: "לפעמים אתה מאוד רוצה ולא מצליח. ראינו מול בית"ר קבוצה שלא בורחת מהמשחק. כמובן שהיו במשחק דברים טובים אבל גם פחות טובים, גם בית"ר הגיעה למצבים. לקחנו את האנרגיות הטובות, הקהל שתמך והשחקנים שנתנו מעצמם הרבה יותר. אנחנו צריכים לעבוד יותר קשה וזה מה שצריך להביא ליום ראשון. הקהל תומך בנו ויבוא בהמוניו. המשחק הזה מאוד חשוב. מאור מליקסון התאמן אימון מלא ואמור להיות בסגל. מיגל ויטור מתאושש מהמתיחה, מקווים שתוך שבוע או שבועיים הוא יחזור. מיכאל אוחנה מתאמן כרגיל, ננסה לערוך לו משחק אימון כדי לתת לו ביטחון. הוא עבר פציעה קשה ומאוד ארוכה. הוא קרוב מאוד לחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully