וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל איכסל ספגה הפסד טכני, הפועל כפר סבא עלתה למקום השני

שיתופו של בן אלגרבלי המוצהב עלה ביוקר. המגן הורחק משני משחקים, איכסל רחוקה נקודה מהמקום האחרון, כפ"ס נקודה פחות מנצרת עילית

בווידאו: אורן יוסיפוביץ על שחקן העונה דור מיכה

הפועל איכסל ספגה היום (חמישי) הפסד טכני בעקבות שיתוף שחקן שלא כחוק במשחק הליגה הלאומית מול הפועל כפר סבא. על פי תובע ההתאחדות, איכסל שיתפה בהרכב את בן אלגרבלי, שהגיע כמה ימים לפני כן מבני לוד ואמור היה לרצות עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים. ההחלטה אמנם נדחתה מיום רביעי שעבר, אך כעת הגיע העונש.

המשחק ביום שני שעבר הסתיים ב-2:2, כאשר איכסל חזרה מפיגור של שני שערים בדקות 84 ו-93, אבל התקנון קובע כי שיתוף שחקן שלא כחוק מבטל את התוצאה וגורם להפסד טכני. על כן, הפועל כפר סבא קיבלה שתי נקודות נוספות ושיפרה את מאזנה במקום השני ל-42 - נקודה פחות מהמוליכה הפועל נצרת עילית ושתי נקודות יותר מהפועל עפולה שירדה למקום השלישי. גם איכסל הושפעה מכך וירדה ל-22 נקודות - רק אחת יותר מבני לוד והפועל מרמורק האחרונות.

אלגרבלי עצמו אף הורחק בפועל משני משחקים, בנוסף לעונש ההרחקה אותו אמור היה לרצות. איכסל נקנסה ב-5,000 שקל כמו גם עונש על תנאי לשנה של הפחתת שתי נקודות בכל מקרה של הרשעה בעבירה של שיתוף שחקן שלא כדין.

שחקני הפועל איכסל חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
התחתית בוערת. איכסל/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully