וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאיון וויליאמסון נפצע, המניה של נייקי צנחה בהפסד של מיליארדים, גם לברון ואובמה הגיבו

נעל הנייקי של כוכב דיוק התפוצצה לעיני הנשיא לשעבר, תקופת ההיעדרות לא ברורה ובארה"ב משוכנעים: היה צריך לקפוץ מהתיכון ישר ל-NBA

מתוך יוטיוב

בווידאו: מיטב ביצועיו של זאיון וויליאמסון בתיכונים

זאיון וויליאמסון, כוכב המכללות הגדול ביותר בארצות הברית ואחד הכדורסלנים המדוברים ביותר שהגיעו למכללות בעשור האחרון, נפצע הלילה (בין רביעי לחמישי) בהפסד דיוק 88:72 לצפון קרוליינה, וגרם לכל חובבי הענף להחסיר נשימה. זה קרה כבר בדקה הראשונה, כשהנעל של ילד הפלא פחות או יותר התפוצצה וגרמה לרגלו להתעקם. וויליאמסון נפל, אחז בברכו וירד מהפרקט.

"אנחנו מאוד מודאגים", הודה המאמן מייק ששבסקי. "זה נקע קל בברך, ביממה הקרובה נדע את תקופת ההיעדרות". הפציעה התרחשה לעיניו של ברק אובמה, שהבין בדיוק מה קרה:

"זאיון וויליאמסון נראה כמו בחור צעיר יוצא דופן, וגם כמו כדורסלן יוצא דופן. אני מאחל לו החלמה מהירה", צייץ נשיא ארצות הברית לשעבר שישב בשורה הראשונה. לצידו אנשים שעל פי דיווחים, שילמו כ-3,000 דולר לכרטיס.

הפציעה האירה זרקור גם על חברת נייקי, הספונסרית של כוכב דיוק, שעלה לפרקט עם נעלי פול ג'ורג'. "אנונ מודאגים ומאחלים לזאיון החלמה מהירה", הודיעו בחברת הענק. "זו תקרית בודדה, ננסה להבין מה בדיוק קרה שם".

מיד עם פתיחת שוק המניות בארה"ב, המניה של נייקי צנחה ב-1.37 אחוז. לאור העובדה ששווי השוק שלה הוא 130 מיליארד דולר, מדובר בירידה בערך של כ-3 מיליארד דולר.

לברון ג'יימס, הפנים של נייקי, מיהר לצייץ:

הציוץ הכי מעורר מחלוקת היה שייך לחברת הנעליים המתחרה פומה - ציוץ כל כך מעורר מחלוקת שהוא כבר הוסר

ציוץ של פומה נגד נייקי. צילום מסך
ציוץ של פומה נגד נייקי/צילום מסך

כשהשם הגדול ביותר בעולם המכללות נפצע - בין אם באשמת נעליו או לא - מרגישים את זה גם ב-NBA. כוכבים רבים הביעו את דעתם, ולא מעט מהם חרצו כי מוטב שוויליאמסון כבר לא יחזור לשחק העונה. "בואו נזכור את כל הכסף שהיה במשחק הזה, והשחקנים לא מקבלים שום דבר ממנו", צייץ דונובן מיטשל. "ועכשיו זאיון נפצע. משהו צריך להשתנות במכללות". לוקה דונצ'יץ' מיהר להשיב: "לך תשחק באירופה".

אייזאה תומאס הוסיף: "תנו לשחקנים האלה להגיע ל-NBA ישר מהתיכון! יש יותר מדי דברים בסיכון, פציעה אחת יכולה להרוס קריירה". טריי יאנג קבע: "זאיון צריך לנוח עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully