וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' הביסה 1:5 את מונפלייה, אמבפה הגיע ל-20, שער מרהיב לדי מריה

האלופה הגדילה את יתרונה בפסגה ל-15 נקודות, כשהחלוץ חגג שער מספר 20 והארגנטינאי סיפק כדור חופשי אדיר. גם קורזאבה כבש

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ה-0:0 בין ליברפול לבאיירן מינכן בליגת האלופות

פריס סן ז'רמן השלימה הערב (רביעי) את אחד משני המשחקים החסרים שלה בליגה הצרפתית, כשהביסה 1:5 בפארק דה פראנס את מונפלייה המדורגת שישית. המשחק הזה אמור היה להיערך לפני יותר מחודשיים, אבל נדחה כמו רוב המחזור ה-17 בגלל מחאת האפודים הצהובים ונקבע לתווך בין משחקיה של פ.ס.ז' בשמינית גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד. קיליאן אמבפה הוסיף למאזנו גול נוסף והגיע ל-20 שערים בראש טבלת המבקיעים של הליגה.

לייבין קורזאבה (מימין) עם קיליאן אמבפה שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
אחד פתח, השני חתם. לייבין קורזאבה חוגג עם קיליאן אמבפה/רויטרס

אל אדינסון קבאני, ניימאר ותומא מונייה הפצועים, הצטרפו ברשימת הנעדרים גם טיאגו סילבה המוצהב וחואן ברנאט שנפגע במשחק בסנט אטיין ביום ראשון. מרקו וראטי חזר להרכב יחד עם לייבין קורזאבה, שפתח לראשונה העונה ובדקה ה-13 גם כבש בנגיחה אחרי הרמה של דני אלבס מצד ימין. פלורן מולה הפתיע את ג'יג'י בופון עם כדור חופשי מסובב שהשוער הוותיק הדף מאחורי הקו בדקה ה-31, אבל אנחל די מריה סיפק בעיטה חופשית עוד יותר יפה בתוספת הזמן של המחצית, מ-25 מטרים ברגל שמאל למשקוף ופנימה, והוריד את פ.ס.ז' להפסקה ביתרון.

בופון תיקן עם הצלה מול הבלם הילטון בדקה ה-59, בקרב בין שני בני ה-41 של הליגה, והמארחת סיפקה בליץ מהיר של שלושה שערים - שניים עצמיים של פיטר סקולטיץ' (73) והילטון (78), ואחד של אמבפה (79) - כדי לפתוח פער של 15 נקודות בפסגה. מונפלייה מפסידה אחרי שישה משחקים שבהם השיגה ניצחון אחד לצד חמש תוצאות תיקו, והיא נותרה ללא ניצחון ליגה בפריס מאז מאי 2010.

במשחק השלמה נוסף, בורדו וגנגאן נפרדו ב-0:0.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן ביציע. רויטרס
מחויך ביציע. אדינסון קבאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully