וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין נבחן בגטבורג השבדית: "רוצה להראות את האיכויות שלי"

הקשר בן ה-27, שלא שיחק כדורגל כמעט שנה, מנסה להשיג חוזה בקבוצה בה משחק אקס הפועל באר שבע יאניס אנסטיס: "מקווה להשיג חוזה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בוידאו: הרגעים הראשונים של מנור סולומון כשחקן שחטאר דונייצק

האם אחרי שלא שיחק כדורגל קרוב לשנה, גיא אסולין בדרך לקאמבק? שחקן ההתקפה בן ה-27, שנחשב לכישרון גדול בעבר כששיחק במחלקת הנוער של ברצלונה והפך לשחקן הצעיר ביותר שמשחק בנבחרת ישראל, נבחן בימים אלה בגטבורג השבדית בה גם משחק אקס הפועל באר שבע, השוער היווני יאניס אנסטיס.

אסולין התראיין לתקשורת השבדית, שהתעניינה מאוד מהגעתו ואמר: "אני רוצה להוכיח את עצמי ולהראות את האיכויות שלי. אתן את הכל כדי לעשות זאת ולהשיג חוזה. לא שיחקתי המון זמן והכושר שלי לא מושלם, אבל כושר זה משהו שמגיע עם הזמן. אני לא מודאג מזה. כמעט חתמתי בשבדיה בשנה שעברה, בסנדסבאל, זה היה קרוב מאוד אבל לא קרה".

אסולין עבר לברצלונה בשנת 2003 מבית"ר נס טוברוק. הוא שיחק בקבוצת המילואים ומשם עבר למנצ'סטר סיטי, בה לא קיבל הזדמנויות ולא הצליח להוכיח את עצמו בתקופת השאלה בברייטון. משם החל במסע נדודים בספרד (ראסינג סנטאנדר, מאיורקה, גרנדה, הרקולס וסבאדל), ישראל (הפועל תל אביב) וקזחסטן (קייראט), אבל לא הצליח להותיר חותם באף אחד מהמקומות בהם שיחק. הוא שוחרר מקייראט ב-30 במרץ 2018, ומאז לא שיחק באף מועדון. גם בקייראט הוא לא שיחק יותר מדי, ושיחק 45 דקות בלבד לפני ששוחרר.

* בוריס קליימן פתח בשער ושובל גוזלן נכנס כמחליף בדקה ה-57 ב-2:2 של פראלימני אצל פאפוס ברבע גמר הגביע הקפריסאי. הגומלין ייערך בעוד שבוע.

גיא אסולין, נבחן גטבורג. טוויטר רשמי גטבורג, אתר רשמי
מקווה להרשים בשבדיה. גיא אסולין/אתר רשמי, טוויטר רשמי גטבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully