וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אינטר וברצלונה נפגשו לגבי העברתו של איבן ראקיטיץ'

ב"גאזטה" מדווחים שבפה מארוטה נפגש עם נציגי הקטלאנים, שדורשים 45 מיליון יורו עבור קשר נבחרת קרואטיה, לו יש חוזה עד 2021

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

כבר כמה שנים שאינטר לא נמצאת בתמונת המאבק על האליפות בסרייה א'. יובנטוס שולטת ללא עוררין, למרות כמה ניסיונות לא מוצלחים של נאפולי לערער על ההגמוניה שלה. כחלק ממאמציה להיות תחרותית יותר, אינטר ניסתה ללא הצלחה לגנוב לריאל מדריד את לוקה מודריץ' שחקן השנה בעולם בקיץ האחרון והיום (רביעי) מדווחים ב"גאזטה" האיטלקי שהקבוצה נמצאת במגעים ממשיים עם ברצלונה לגבי רכישתו של חברו לנבחרת קרואטיה איבן ראקיטיץ'.

על פי הדיווח בעיתון הנחשב באיטליה, בפה מארוטה המנהל הספורטיבי החדש של הנראזורי (הצטרף מיובנטוס), נפגש כבר עם בכירים במועדון הקטלאני כששני הצדדים ניהלו מו"מ לגבי רכישתו של הקשר. נכון לעכשיו בארסה דורשת עבור הקרואטי 45 מיליון יורו בעוד שאינטר מוכנה לשלם 35 מיליון וההערכה היא שהצדדים יתפשרו על סכום של בסביבות 40 מיליון.

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. רויטרס
עונה אחרונה בברצלונה? ראקיטיץ'/רויטרס

לראקיטיץ' יש חוזה בבארסה עד 2021 והוא מרוויח 5.5 מיליון יורו לעונה. האיטלקים מוכנים להציע לקרואטי חוזה לשלוש שנים, כאשר לא נראה שברצלונה תאריך את חוזהו של הקשר שיהיה בן 31 במרץ. ראקיטיץ' הוא שחקן קבוע וחשוב במערך של ארנסטו ואלוורדה אך יש לזכור שהקבוצה החתימה את פרנקי דה יונג שיצטרף בעונה הבאה, כשגם ארתור וארתורו וידאל מתחרים על אותה משבצת בקישור.

אם ראקיטיץ' אכן יעשה את המעבר הזה בקיץ, הוא יעבה את המושבה הקרואטית שכוללת כעת את שימה ורסאליקו, איבן פרישיץ' ומרצלו ברוזוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully