וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: צ'לסי ואינטר הביסו, נאתכו הודח עם אולימפיאקוס

הבלוז הורידו לחץ עם 0:3 על מאלמו, הנראזורי חגגו עם 0:4 על ראפיד וינה, קפטן הנבחרת שיחק 25 דקות בהפסד 1:0 לדינמו קייב. גם לברקוזן ובטיס הודחו

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית הגיע לסיומו הערב (חמישי) עם עלייתן של צ'לסי ואינטר לשמינית הגמר. אולימפיאקוס של ביברס נאתכו (25 דקות) הפסידה 1:0 לדינמו קייב והודחה, וכמוה בטיס שהופתעה בביתה על ידי ראן וגם לברקוזן שסיימה ב-1:1 ביתי מול קרסנודאר ותישאר בבית בגלל ספיגת שער חוץ.

כל העולות לשמינית הגמר:

סביליה
ארסנל
דינמו זאגרב
איינטרכט פרנקפורט
נאפולי
רד בול זלצבורג
ולנסיה
ויאריאל
זניט סנט פטרסבורג
קרסנודאר
בנפיקה
ראן
צ'לסי
דינמו קייב
סלביה פראג
אינטר

צ'לסי - מאלמו 0:3 (1:4 בסיכום)

למרות שבאנגליה תמימי דעים לגבי העובדה שמאוריציו סארי יסיים את דרכו בצ'לסי בעתיד הקרוב מאוד, האיטלקי עדיין כאן והוא זה שהעלה את הבלוז לשמינית הגמר. המשחק אותו שפט הישראלי אוראל גרינפלד לא הניב שערים במחצית הראשונה, אבל היתרון האיכותי של המארחת בא לידי ביטוי במחצית השנייה, בדרך לניצחון בית שביעי ברציפות במפעל. אוליבייה ז'ירו, שהבקיע חמישה שערים בארבעת המשחקים הקודמים, מצא את הרשת גם הפעם אחרי כדור רוחב של וויליאן בדקה ה-55, רוס בארקלי סובב כדור חופשי בדקה ה-74 לאחר הרחקתו של ראסמוס בנגטסון האורח והצעיר קאלום הדסון אודוי סגר עניין בדקה ה-84 עם בעיטה מזווית קשה.

אוליבייה ז'ירו שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
הרצף שלו בליגה האירופית נמשך. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

אינטר - ראפיד וינה 0:4 (0:5 בסיכום)

האוסטרים כשלו ב-10 המפגשים האחרונים שלהם מול יריבות איטלקיות, למעשה מאז ה-1:2 על אינטר בגביע אופ"א בספטמבר 1990. הם קיוו לתוצאה דומה הערב שתעניק להם עלייה סנסציונית, אבל הנראזורי סגרו עניין בשלב מוקדם, לעיני הקפטן המקורקע מאורו איקרדי שישב לצד אשתו וונדה נארה ביציע. מתיאס וסינו האורוגוואי כבש בדקה ה-11 והבלם אנדראה ראנוקיה הפתיע עם שער מהאוויר בדקה ה-18 אחרי הרחקה רעה של ההגנה. בדקה ה-80 הצטרף לחגיגה גם איבן פרישיץ' שעבר את השוער והקפיץ פנימה, ובדקה ה-87 המחליף מתאו פוליטאנו חתם מהלך קבוצתי נאה.

אנדראה ראנוקיה שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
הפתיע גם את עצמו עם וולה. אנדראה ראנוקיה/רויטרס

דינמו קייב - אולימפיאקוס 0:1 (2:2 בסיכום)

ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-65, אבל לא הצליח להשיג עבור אולימפיאקוס את שער החוץ המיוחל וקבוצתו סיימה את דרכה בליגה האירופית בעקבות השער שספגה בניצחון 1:2 במשחק הקודם. פראן סול הספרדי שלח רגל ארוכה והכריע בדקה ה-32 כדי לשלוח את דינמו קייב לשמינית הגמר.

פראן סול שחקן דינמו קייב. רויטרס
גרם להר הגעש של אוהדי דינמו קייב להתפרץ. פראן סול חוגג/רויטרס

סביליה - לאציו 0:2 (0:3 בסיכום)

האנדלוסים השלימו כבר ברביעי עלייה נינוחה ומרשימה מאוד לשלב הבא עם 0:3 בסיכום המפגשים. אחרי שהובסה 3:0 על ידי ויאריאל בליגה והמשיכה לאבד גובה, סביליה התאוששה ושוב הוכיחה שבליגה האירופית היא עדיין אחת המועמדות הבכירות לזכייה למרות הגמגום בזירה המקומית. השער הראשון הגיע בדקה ה-20 כשוויסאם בן ידר ניצל הדיפה לא טובה של תומאס סטארקושה ובעט פנימה את ה-0:1. פראן ואסקס ספג צהוב שני והותיר את סביליה בעשרה שחקנים בדקה ה-60, אבל המשחק התאזן כשגם לאציו ספגה אדום, כשאצלה זה היה אדם מארושיץ', שספג אדום ישיר בדקה ה-71. בדקה ה-78 סביליה הכריעה סופית את ההתמודדות כשחסוס נבאס הכניס כדור עומק לפאבלו סראביה, שבעט פנימה את ה-0:2.

שחקני סביליה חוגגים. AP
שחקני סביליה חוגגים עלייה לשמינית הגמר/AP

משחקים נוספים

בטיס - ראן 3:1 (6:4 בסיכום)
לבטיס: ג'יו לו סלסו (41). לראן: רמי בנסבאיני (22), אדריאן הונו (30), אמבאיי ניאנג (94)

גנק - סלביה פראג 4:1 (4:1 בסיכום)
לגנק: לאנדרו טרוסאר (10). לסלביה: ולדימיר צופאל (23), איברהים טראורה (53), מילאן שקודה (64 ו-69)

באייר לברקוזן - קרסנודאר 1:1 (1:1 בסיכום)
ללברקוזן: צ'ארלס אראנגיס (87). לקרסנודאר: מאגומד סולימנוב (84)

בנפיקה - גלאטסראיי 0:0 (1:2 בסיכום)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully